خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار یک گزارش در ایلنا:

مشکل تامین برق ایستگاه پمپاژ خط آب شرب دزپارت مرتفع شد

مشکل تامین برق ایستگاه پمپاژ خط آب شرب دزپارت مرتفع شد
کد خبر : ۱۵۴۱۶۹۷

در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری ایلنا در خصوص تامین آب شرب مردم دزپارت و متعاقب آن پیگیری های نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، مشکل تامین برق ایستگاه پمپاژ آب شرب این شهرستان رفع شد.

در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری ایلنا در خصوص نیاز به تامین برق ایستگاه پمپاژ خط آب شهرستان دزپارت، محمد داوریان مدیر شرکت آبفای دزپارت ضمن تقدیر از این خبرگزاری بابت انعکاس مکرر مسائل آب شرب شهرستان دزپارت در آن خبرگزاری گفت: خوشبختانه با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و در پی آن دستور مدیر عامل برق استان خوزستان سرانجام مشکل تامین برق ایستگاه های پمپاژ خط انتقال آب شرب کارون به شهرستان دزپارت مرتفع شد و در حال انجام عملیات فنی برای بهره برداری هر چه سریعتر از این خط هستیم.
 
وی افزود: با این اقدام و پس از تکمیل تجهیزات، بیش از 36 روستا و شهر دهدز از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد و در فاز اول با یک چهارم ظرفیت آب وارد شبکه خواهد شد. کما اینکه برای تامین برق پایدار خط تامین آب کارون به دهدز نماینده مجلس در حال پیگیری هستند.
 
در ادامه هژیر کیانی عضو شورای شهرستان دزپارت نیز به ایلنا گفت: تلاش های شرکت توزیع برق استان قابل تقدیر است و اقدام به موقع این مجموعه برای حل مسئله برق خط تامین آب شرب دهدز که باعث خوشحالی مردم تشنه این شهر گردید، نشان می دهد مدیران استان صدای مردم را به موقع می شنوند و امیدواریم ظرفیت سازی کافی برای تامین برق و بهره برداری از تمامی ظرفیت طرح تامین آب شرب از دریاچه سد کارون 3 به شهر و 36 روستای دزپارت انجام شود.
 
کیانی افزود: مهمترین نکته این است که پروژه تامین آب دریاچه سد کارون 3 به دهدز و 36 روستای تشنه در این شهرستان تنها پروژه اضطراری وزارت نیرو در استان خوزستان است و انتظار می رود مدیران محترم استانی نیز نگاه ویژه ای به این طرح داشته باشند، چرا که یک مسئله حیاتی است و صحبت از تشنگی و رنج 20 ساله مردمی است که ما به عنوان شورای شهرستان وظیفه داریم به موقع مشکلات آنها را به گوش مسئولین محترم برسانیم که خوشبختانه نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به شکل ویژه پیگیر حل نهایی این مسئله هستند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز