خبرگزاری کار ایران

توضیح شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص نشر یک خبر

توضیح شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص نشر یک خبر
کد خبر : ۱۴۹۱۰۰۵

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص انتشار یک خبر در خبرگزاری ایلنا پاسخی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن این توضیح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و دعای خیر

احتراماً به استحضار می رساند؛ عطف به درج انتشار گزارشی در خبرگزاری ایلنا با عنوان "نارضایتی عمومی از عملکرد شرکت توزیع برق خوزستان در ایذه" در تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، ضمن قدردانی از آن رسانه محترم به دلیل انعکاس مشکلات مردم شریف شهرستان ایذه، لازم می‌داند نکاتی را در خصوص این گزارش به اطلاع عموم برساند:  

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در سال گذشته اقدامات متعددی برای ارتقای ضریب پایداری، همچنین  و روشنایی معابر در شهرستان ایذه انجام داده است. از جمله این اقدامات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در بخش اصلاح و بهینه سازی،  توسعه شبکه و تقویت ولتاژ در نقاط مختلف شهری

احداث 18 هزار متر شبکه فشار متوسط

نصب 15 هزار متر شبکه فشار ضعیف کابل خود نگهدار

نصب 30  دستگاه ترانسفورماتور در بلوار نورآباد نبش کوچه ارشاد، خیابان فرهنگ چهارراه اطلاعات، خیابان محمدرسوال الله انتهای کوچه طوسی، خیابان امام کوچه زرین، خیابان امام کوچه شهید دورکی  و کوچه اباذر، انتهای خیابان حافظ شمالی، و نقاط مختلف شهر...، اعتبار این بخش بیش از 689 هزار و 430 میلیون ریال بوده است.

در بخش اصلاح و بهینه سازی،  توسعه شبکه و تقویت ولتاژ در نقاط مختلف روستایی:

اجرای بیش از 44 پروژه توسعه و بهینه‌سازی روشنایی معابر در بیش از 16 روستا

احداث 48 هزار متر شبکه فشار متوسط جهت تقویت شبکه برق

احداث 53 هزارمتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار

نصب 21 دستگاه ترانسفورماتور در روستاهای کاشکلی، سه راه سعیدی، دوپک - دوپک انصاری؛ مهرنان لولو_ ده شیخ- دم آب- ده حوض و دیگر نقاط مختلف، اعتبار این بخش بیش از 358 هزار و 960 میلیون ریال بوده است.

ارتقا ضریب پایداری شهرستان ایذه با وارد مدار شدن ایستگاه جدید برق:

با هدف تقویت ولتاژ و ارتقا ضریب پایداری در مناطق مختلف شهری و روستایی، ایستگاه جدید میانگران ایذه وارد مدار شده که برای بهره مندی از این ظرفیت، 24 هزار متر شبکه متوسط با اعتباری افزون بر 301 هزار میلیون ریال احداث شده که باعث پایداری هر چه بیشتر برق به ویژه در بخش سوسن شده است.

اقدامات صورت گرفته در حوزه روشنایی معابر:

نصب 400 دستگاه چراغ در بلوارهای مختلف شهرستان ایذه

تعویض 5000 شعله لامپ در شبکه روشنایی معابر نقاط مختلف شهرستان

اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها بالغ بر 30 هزار میلیون ریال  بوده است.

رتبه برتر شهرستان ایذه در جذب اعتبارات پروژه های برق:

در سال 1401 شهرستان ایذه رتبه سوم و در سال 1402 رنبه اول جذب اعتبارات مربوط به توسعه و احداث پروژه های برقی را در میان 28 شهرستان استان خوزستان به خود اختصاص داد. این امر نشان از توجه و اهتمام جدی نسبت به برنامه ریزی و اجرای طرح ها و پروژه های مختلف در بخش شهری و روستایی دارد و این روند برای سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت .

برنامه‌های آینده:

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برنامه‌های متعددی برای ارتقای کیفیت خدمات خود در شهرستان ایذه در نظر دارد. از جمله این برنامه‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ادامه اجرای پروژه‌های نوسازی و توسعه شبکه برق

جذب اعتبارات لازم از منابع مختلف

بهینه‌سازی مصرف برق

استفاده از فناوری‌های نوین

در پایان  به مردم شریف استان خوزستان به ویژه شهرستان ایذه این اطمینان داده می شود که خدمتگزاران شما در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و مدیریت توزیع برق ایذه، از هیچ کوششی برای تامین برق پایدار و رفاه و آسایش هم استانی های عزیز دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز