خبرگزاری کار ایران

توسط شرکت فجر انرژی خلیج فارس صورت گرفت؛

از تولید و تامین برق تا تحویل آن درب منازل مردم شهرستان بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۰۵۲

شرکت فجر انرژی خلیج فارس طی مراسمی بیش از ۳۴ کیلومتر کابل خودنگهدار برق و تجهیزات روشنایی را به ادارات برق بندر ماهشهر و بندر امام تحویل داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) آیین تحویل کابل خودنگهدار به ادارات برق بندر ماهشهر و بندر امام با حضور روسای ادارات برق، مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در انبار سایت یک این شرکت برگزار شد.

پروژه کابل‌های خودنگهدار و کابل و تجهیزات روشنایی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت فجر انرژی خلیج فارس انجام شده که در این پروژه ۳۴.۲۰۰ متر کابل به ادارات برق بندر ماهشهر و بندر امام تحویل شد و تجهیزات روشنایی این پروژه به زودی نیز تحویل این ادارات داده می‌‌شود.

عدنان مراونه رئیس اداره برق بندر ماهشهر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: از مجموع ۳۴ کیلومتر این کابل‌ها، ۲۸ کیلومتر کابل خودنگهدار و ۶ کیلومتر کابل روشنایی بوده است. کابل‌های خودنگهدار بندر ماهشهر در مناطق فاز ۲، فاز ۳، فاز ۴ و کوی آزادگان و مناطق اولویت دار دیگر استفاده خواهد شد که در مجموع ۳ هزار خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: با توجه به فرسودگی و سرقت کابل‌های سطح شهرستان و با توجه به تکنولوژی جدید این کابل‌ها، استفاده از این تجهیزات می‌تواند از قطعی، خرابی و نوسانات احتمالی جلوگیری کرده و آسیب کمتری به تجیهزات همشهریان ما برساند.

رئیس اداره برق بندر ماهشهر با اشاره به نقش شرکت فجر انرژی خلیج فارس در تامین برق و تجهیزات برقی خاطرنشان کرد: شرکت فجر پتانسیل منحصر به فردی دارد که می‌تواند در حوزه تولید برق کمک به سزایی به شبکه سراسری بکند؛ فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت مدنی و خدمات‌رسانی به شرکت‌های منطقه به نوعی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس اداره برق بندر امام خمینی(ره) نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: کابل‌های خودنگهدار تجهیزاتی با تکنولوژی بروزی بوده که در پایداری شبکه و کاهش نوسانات برق و همچنین کاهش سرقت‌ها نقش به سزایی دارند. ما از این کابل‌ها در فاز ۳، صد دستگاه و مناطق اولویت دار استفاده خواهیم کرد همچنان که حاشیه شهر بندر امام و روستا اکنون با استفاده از این کابل‌ها برق دار شده‌اند.

شاهپور جوکار با اشاره به نقش شرکت فجر انرژی خلیج فارس در شورای راهبردی گفت: سیاست شورای راهبردی از سال گذشته تغییر کرده و شرکت فجر به دلیل تولید برق در حوزه تامین تجهیزات برق به مردم منطقه کمک می کند. تجهیزات تامین شده از شرکت برق با استانداردها و کیفیت بالایی تهیه و تامین شده است. همچنین این شرکت در ماه‌های گرم سال، ۵۰۰ مگاوات برق لحظه برای استفاده مردم منطقه به شبکه تزریق می‌کند.

در ادامه، علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس نیز اظهار کرد: شرکت فجر به عنوان پیشران تامین کننده برق مورد نیاز ۳۴ درصد از صنایع مستقر در منطقه ماهشهر است که در کنار این موضوع با توجه به تراز منفی تولید برق و نیاز شبکه سراسری در ۵ ماه گرم سال، ۵۰۰ مگاوات برق لحظه برای استفاده مردم منطقه به شبکه سراسری تزریق می‌کند.

وی با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی منطقه، ادامه داد: تزریق این برق به گونه‌ای بوده که تا کنون هیچگونه قطعی برق برنامه‌ریزی شده در منطقه نداشته‌ایم. ما ارزش بالایی برای جامعه پیرامونی قائل هستیم و در قبال آن متعهد هستیم. تجهیزات تهیه شده با حساسیت خاصی تامین شده که با بالاترین کیفیت باشند.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در پایان با اشاره به اقدامات قبلی این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی خاطرنشان کرد: فجر انرژی در دوره کرونا خط بارگیری اکسیژن مایع خود را راه‌اندازی کرده و اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها را تامین کرده است که این موضوع تا کنون ادامه‌دار بوده و این شرکت در حال تامین این موضوع به صورت رایگان بوده است.

از تولید و تامین برق تا تحویل آن درب منازل مردم شهرستان بندر ماهشهر

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز