خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان:

بیش از ۲۲۰ هزار نامه مردمی در طول سفر رییس جمهور دریافت شد

بیش از ۲۲۰ هزار نامه مردمی در طول سفر رییس جمهور دریافت شد
کد خبر : ۱۳۸۸۵۸

طی سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان خوزستان تعداد ۲۲۷ هزار و سیصد و۴۷ نامه مردمی دریافت شده است.

ایلنا: مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با اعلام این مطلب گفت: از این تعداد نامه ۱۶۵ هزار مورد متعلق به شهرستان اهواز و مابقی مربوط به شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دارخوین بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید کریم سید نور با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان گفت: امیدوارم حضور و سفر سردار تدبیر و امید به استان خوزستان منشاء خدمات خیر شود.

سید نور با اشاره به نظارت دقیق استاندار خوزستان به برنامه‌ها در ادامه از مسئول ستاد استانی سفر هم قدردانی کرد و افزود: خبیر نیز بسیار دقیق و پرتلاش به همراه سایر معاونت‌ها و مدیران کل در اجرای برنامه‌ها فعالیت کرده‌اند.

وی افزود: در این فرصت از تمامی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، شرکت‌ها، نهاد‌ها و ادارات دولتی و خصوصی که در برگزاری شایسته سفر نقش داشته‌اند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: از مجموع نامه‌های دریافتی تعداد ۳۶ هزار پانصد و ۲۵ نامه دارای کد ملی بودند و بقیه فاقد کد ملی که توسط سامانه سامد به اطلاع آن عزیزان رسانده شد که جهت تکمیل اطلاعات و ثبت کد ملیشان اقدام نمایند.

سیدنور اعلام کرد: در جریان سه روزه سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان ۱۰هزار و ۳۸۱ درخواست مردمی از طریق تماس تلفنی با سامانه سامد و ۵هزار و ۷نفر نیز مراجعه حضوری به ستاد ارتباط مردم و دولت در استان خوزستان داشته‌اند که ۹۹درصد پیام‌ها درخواست و مابقی شکایت، انتقاد، گزارش و ارائه طرح و ایده بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۵۵درصد پیام‌های مردمی با موضوع کمک‌های مالی بلاعوض، امرار معاش، جهیزیه و پرداخت بدهی بوده است گفت: ۱۷ درصد متقاضیان نیز درخواست اشتغال داشته‌اند.

سید نورادامه داد: ۱۲ درصد درخواست‌ها برای تبدیل وضعیت شغلی و تعدادی نیز خواستار ارائه خدمات شهری از قبیل حل مشکلات آب، فاضلاب، آسفالت، برق رسانی و گاز رسانی بوده‌اند.

مدیر کل بازرسی استانداری خوزستان گفت: بیشترین درخواست‌ها مربوط به شهرهای اهواز، مسجدسلیمان، گتوند، ایذه، شوش‌تر، اندیکا و لالی بوده و کمترین آن‌ها در شهرهای شادگان، هندیجان و آغاجاری بوده است.

سید کریم سید نور ابراز کرد: از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ دی ماه تعداد کل تماس‌های برقرار شده با ستاد سامد ۶۵ هزار و ۴۰۸ تماس بوده است. که تعداد تماس‌های پاسخ داده شده که منجر به ثبت و ارجاع گردیده است ۱۷ هزار و ۲۹۰ مورد بوده است و مابقی تماس‌ها به تعداد ۴۱ هزار مشاوره شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد از مجموع تماس‌های دریافتی ۵۸ هزار و ۲۶۰ مورد به صورت آن لاین و تعداد ۷هزار و ۱۴۸ تماس به طور آف لاین ثبت شده‌اند. سید نور گفت: ۷۳نفر کار‌شناس سامانه سامد به صورت آن لاین پاسخگوی تماس گیرندگان بوده‌اند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز