خبرگزاری کار ایران

شهردار بجنورد :

جانمایی دفن گاه زباله در منطقه گردشگری بجنورد اشتباه بود

جانمایی دفن گاه زباله در منطقه گردشگری بجنورد اشتباه بود
کد خبر : ۸۴۵۳۸۴

شهردار بجنورد در خراسان شمالی درباره دفن گاه زباله و سرنوشت پسماند شهر بجنورد گفت: جانمایی دفن گاه زباله و گورستان پارک جاوید در منطقه گردشگری باباموسی اشتباه بود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی زارعی، شهردار بجنورد درجمع خبرنگاران استان با توجه به پیگیری مطالبات مناطق حاشیه‌نشین، اظهار داشت: جانمایی دفن گاه زباله و گورستان پارک جاوید در منطقه گردشگری باباموسی اشتباه بود.

رئیس ترافیک حمل و نقل عمومی ، جذب سرمایه‌گذاران و مشکلات و مطالبات مناطق حاشیه‌نشین را ازجمله اولویت‌های اصلی شهرداری بجنورد عنوان کرد.

وی بر پیگیری جدی  حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل عمومی شهر تاکید کرد و اظهارداشت: 60 درصد از بودجه شهرداری بجنورد در سال 99 به این مهم تخصیص خواهد یافت.

شهردار بجنورد به  وضعیت مطالبات، بدهی ها و درآمدزایی شهرداری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری بجنورد 109 میلیارد تومان بدهی ثبت شده دارد.

وی افزود: شهرداری نیز از دستگاه های اجرایی 40 میلیارد تومان طلب دارد.

زراعی درباره تعیین تکلیف استخر بانوان اظهارکرد: برای بهره‌برداری آن دغدغه‌ها وشرط‌های لحاظ شده است که این دغدغه ها باید مرتفع شوند تا این پروژه به بهره برداری برسد.

وی  پروژه‌های نیمه کاره بجنورد را پروژه هماگ، طلای سفید، شهربازی باباامان و آسفالت معابر عنوان کرد و گفت: تا هفته آینده وضعیت شهربازی باباامان و استخر شهروند تعیین تکلیف خواهند شد.

زارعی با تاکید بر این نکته که باید دفن گاه زباله در منطقه باباموسی به مکان جدید در نجف آباد انتقال پیدا کند، از سایر دستگاه های اجرایی مسئول خواست تا در این زمینه شهرداری بجنورد را همیاری کنند.

وی افزود: سیستم زباله سوز برای این دفن گاه جدید خریداری شده است و با انتقال دفن گاه به نجف آباد، کارخانه بازیافت زباله نیز  باید راه اندازی شود.

 

 

 

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز