خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان:

با انتخاب نیروی بومی، اتحاد و همدلی ایجاد شده است

با انتخاب نیروی بومی، اتحاد و همدلی ایجاد شده است
کد خبر : ۱۰۶۰۳۸

آیت ا.. مهمان نواز: رشد و تعالی و ارتقاء در سایه اختلاف و کینه ورزی به وجود نمی‌آید و اگر از جدایی و تفرقه دست برداشته شود و یک هدف واحد که‌‌ همان توسعه استان است دنبال شود پیشرفت و توسعه شکل خواهد گرفت.

ایلنا: اولین دیدار رسمی استاندار جدید خراسان شمالی با نماینده مجلس خبرگان در این استان و امام جمعه پیشین مردم بجنورد، صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله مهمان نواز با ابراز خوشحالی از دیدار مهندس سید علی اکبر پرویزی با بیان این جمله که «از انتخاب این مسئول کارآمد و بومی احساس مسرت می‌کنم.» گفت: با انتخاب نیروی بومی، فضای اتحاد و همدلی ایجاد شده و پیشرفت استان با شتاب بیشتری صورت خواهد گرفت که یک مسئول دلسوز بومی سکان دار استان شده است.

آیت ا.. مهمان نواز افزود: رشد و تعالی و ارتقاء در سایه اختلاف و کینه ورزی به وجود نمی‌آید و اگر از جدایی و تفرقه دست برداشته شود و یک هدف واحد که‌‌ همان توسعه استان است دنبال شود پیشرفت و توسعه شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: صراط مستقیم در اتحاد و همدلی است و دل‌ها با همدلی به هم نزدیک‌تر می‌شود تا عصیان و کسانی که حرف از جدایی و تفرقه می‌زنند گویی چشم دیدن خوشی مردم را ندارند.

امام جمعه پیشین مردم بجنورد افزود: وجود مسئول خوب در جامعه هم یک ملت است که باید قدرش را دانست که امروز عزم راسخ کرده است برنامه خوب دولت اسلامی را اجرا کند.

وی در تحلیلی از انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: در انتخابات اخیر خیلی از حقایق روشن شد و نشان داد در این کشور آزادی به معنای کامل وجود دارد و وضعیت کشور به عکس کسانی که فکر می‌کردند در تنگنا قرار خواهد گرفت، الان رو به فضای انسجام و وحدت حرکت می‌کند.

آیت ا.. مهمان نواز افزود: نقش ملت هم حائز اهمیت است که با حضور در انتخابات نشان دادند تحت القائات دشمن قرار نگرفته و آزادانه نظرشان را در انتخابات بیان کردند.

استاندار خراسان شمالی نیز با بیان خوشحالی‌اش که بعد از ۷ سال در مقام یک مسئول به شهرستان بجنورد برگشته است؛ گفت: بعد از ۷ سال آمده‌ام تا خدمت کنم و به عنوان یک نیروی بومی اگر خوب کار کنم، راه را برای نیروهای بومی دیگر هموار کرده و اگر جز این باشد قبل از هر چیز به خود، دوستان و خانواده‌ام آسیب زده‌ام.

سید علی اکبر پرویزی افزود: سعی می‌کنم از مسئولان بخواهم در‌ها را به روی خود نبسته و به سراغ حل مشکلات مردم بروند و منتظر نباشند تا مردم به دنبال آن‌ها بیایند.

رییس ستاد مردمی استقبال از وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: خواسته مقام معظم رهبری در ۲۴ خرداد تحقق پیدا کرد و مردم استان خراسان شمالی که برای به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جزء اولین‌ها بودند از دولت آقای روحانی خواستند تا حضورشان در کابینه و دیگر تصمیم گیری‌ها نادیده گرفته نشود.

جمشید گریوانی ادامه داد: اکنون مردم خراسان شمالی با به روی کار آمدن آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور و داشتن استاندار بومی احساس بزرگی و کرامت بیشتری می‌کنند که این کرامت آن‌ها را در فضای همدلی به توسعه و پیشرفت استان خواهد رسانید.

وی ادامه داد: شما که نقش تاثیرگذاری در تقسیم استان خراسان شمالی داشتید به خوبی می‌توانید خوشحالی ما و مردم استان را از نگاه اعتمادی که دولت آقای دکتر روحانی به استان خراسان شمالی و نخبگان آن دارد درک کنید.

قرار است آیین استقبال مردمی از وزیر کشور و استاندار جدید که هر دو بومی استان خراسان شمالی هستند، ساعت ۸ صبح فردا از فرودگاه بجنورد به سمت میدان بازرگانی برگزار شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز