خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان؛

جلسه معارفه هیات رئیسه اتاق تعاون خراسان رضوی برگزار شد

جلسه معارفه هیات رئیسه اتاق تعاون خراسان رضوی برگزار شد
کد خبر : ۴۰۲۲۷۵

جلسه معارفه هیات رئیسه اتاق تعاون استان با حضور مهندس احمدی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات اتاق تعاون خراسان رضوی برگزار شد .

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه مجتبوی رئیس اتاق‌تعاون استان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین ضمن ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری انتخابات ، بر هماهنگی هر چه بیشتر اتاق تعاون با مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن معرفی اعضاء هیات رئیسه اتاق تعاون‌استان طی سخنانی اهمیت و تعمیق همکاری‌ها در بین مدیران اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، فراهم کردن موجبات ارتقاء توانمندی تعاونی‌ها، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با هدف برقراری تعامل بیشتر و شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی بخش تعاون، تلاش در جهت تدوین راهکارهای مناسب به منظور حمایت و پشتیبانی از نیازها و مطالبات تشکل‌های تعاونی فعال در کلیه اتحادیه ها را مهم ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه مهندس احمدی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد هیات رئیسه و دبیر اسبق اتاق و آرزوی موفقیت برای اعضاء جدید هیات رئیسه اتاق تعاون استان و با اشاره به برنامه‌ریزی‌های بخش تعاون و سیاست‌های کلی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود : استفاده از خرد جمعی در بخش تعاون، برگزاری جلسات هم اندیشی، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی ، اهتمام به راه اندازی شرکت‌های تعاونی دانش بنیان برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی و حل معضل بیکاری و اشتغال دانش آموختگان بیکار در حرفه های مختلف و همچنین واسپاری امور اجرایی و تقویت امور نظارتی در چارچوب سیاست‌های کلی بخش تعاون توجه بیشتری شود .

احمدی در ادامه ضمن ارزیابی مثبت انتخابات اتاق تعاون استان در سطح کشور و تاکید بر انسجام و همفکری اعضاء هیئت رئیسه اتاق با یکدیگر ، خواستار همکاری همه دلسوزان و فعالان بخش تعاون شد

مدیرکل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان ضمن بیان اهداف راهبردی اداره کل، اهمیت نظارت بر فعالیت تعاونی‌ها، بررسی مشکلات تعاونی‌ها بلاخص تعاونی‌های مصرف، مسکن، تشکیل تعاونی‌های توسعه عمران در شهرستان‌ها همانند شهرستان‌های سبزوار و سرخس  را یاد آور شد و افزود : خراسان رضوی در پنج ماه ابتدای امسال رتبه نخست را در تشکیل شرکت‌های تعاونی در سطح کشور بدست آورده تا سهم بخش تعاون در بازار و فضای کسب و کار استان بیشتر شود .

وی در پایان رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را مستلزم نظارت مستمر بر تشکیل تعاونی ها و واگذاری و تصدی گری در بخش‌های غیر حاکمیتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی را در استان یکی از عوامل مهم گسترش عرصه فعالیت تعاونی ها پیشنهاد کرد.

لازم به ذکر است مجمع نمایندگان اتاق تعاون خراسان رضوی (عادی سالیانه - نوبت اول) در روز چهارشنبه مورخ 30 / 04 / 1395 با حضور اکثریت مطلق برگزار شد.

در این مجمع بر اساس یکی از دستورات جلسه، هیات رئیسه با رأی اعضا مشخص شد و بر این اساس آقایان (خوشخو ، مجتبوی ، ابوی ، بهشتی تبار ، فدایی مقدم ، خراشادی زاده ، آذری ) به عنوان اعضاء اصلی هیات رئیسه انتخاب شدند.

 همچنین بر اساس دستور بعدی جلسه، هیات بازرسی نیز با رأی اعضاء مشخص شد و بر این اساس آقایان(کیش بافان ، سلطانی عرفانی) به عنوان اعضای اصلی هیات بازرسی انتخاب شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز