خبرگزاری کار ایران

با حضور شوراهای بخش باجگیران قوچان؛

شورای اسلامی بخش باجگیران قوچان انتخاب شدند

کد خبر : ۱۱۰۰۷۵

انتخابات شورای اسلامی بخش باجگیران قوچان به منظور تعیین اعضای این شورا و نیز انتخاب نماینده برای عضویت در شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

با حضور شوراهای بخش باجگیران قوچان شورای اسلامی بخش باجگیران قوچان انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، انتخابات شورای اسلامی بخش باجگیران قوچان به منظور تعیین اعضای این شورا و نیز انتخاب نماینده برای عضویت در شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قوچان، انتخابات شورای بخش باجگیران این شهرستان ظهر امروز و با دعوت از ۳۰ شورای اسلامی روستایی و عشایری این بخش برگزار شد.

در این انتخابات که با حضوربخشدار بخشداری باجگیران، موسی الرضا پهلوانی، و کار‌شناسان بخشداری باجگیران این شهرستان برگزار شد، با رأی شوراهای حاضر در جلسه، اعضای شورای بخش باجگیران این شهرستان انتخاب شدند.

در این انتخابات عباس زارعی از شورای روستای رهورد با۲۱ رأی توانست بیشترین رأی را به خود اختصاص دهد.

هوشنگ خانی از شورای شمخال و رضا کوهستانیان از شورای عشایری و پیر حسن معتمدی از شورای شاهرگ و محمد روحی از شورای اینچه کیکانلو هر کدام با ۱۲ رأی به عنوان دیگر اعضای اصلی شورای اسلامی بخش باجگیران قوچان انتخاب شدند.

همچنین در این انتخابات، بهزاد تاجیانی از روستای امام قلی با ۱۰ رأی، سید عباس حسینی از روستای قاچکانلو با ۹ رأی و وزیر نیشابوری از روستای پاکتل با ۶ رأی اعضای علی‌البدل این شورا را تشکیل می‌دهند.

پس از این انتخابات برای تعیین منشی‌های شورای بخش باجگیرا ن قوچان نیز برگزار شد که طی آن رضا کوهستانیان و عباس زارعی و محمد روحی به عنوان منشی‌های این شورا انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین عباس زارعی به عنوان نماینده شورای بخش باجگیران در شورای اسلامی شهرستان انتخاب شد.

همچنین آقای پیر حسن معتمدی به عنوان رئیس و آقای هوشنگ خانی به نایب رئیس شورای بخش باجگیران انتخاب شدند.

شایان ذکر است آقای محمد محمد خانی نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر باجگیران در شورای شهرستان انتخاب شدند.

لزوم برقراری تعامل با مسئولان ادارات و نهاد‌ها

سرپرست بخشداری باجگیران قوچان در این جلسه با تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی روستا‌ها برای حضور در این جلسه اظهار کرد: شوراهای اسلامی روستا‌ها و دهیاران مسئولیت سنگینی برای خدمت‌رسانی به مردم دارند که توفیق در این مسئولیت نیازمند عزم و اراده جدی و همت و تلاش مضاعف است.

موسی الرضا پهلوانی ابراز داشت: شوراهای اسلامی روستا‌ها باید به بررسی و شناخت کمبود‌ها، نیاز‌ها و نارسائی‌های موجود در روستا بپردازند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک توفیق الهی است، همکاری و همیاری مردم در این زمینه را مؤثر و ضروری عنوان کرد.

پهلوانی از اعضای شورای اسلامی بخش باجگیران قوچان خواست تا با برگزاری منظم و مستمر جلسات، مصوباتی مؤثر در راستای برطرف کردن مشکلات عمده روستا‌ها داشته باشند.

وی تلاش برای عملیاتی کردن این مصوبات و برقراری تعامل مطلوب و سازنده با مسئولان ادارات و نهادهای گچساران را در راستای توسعه و پیشرفت روستا‌ها امری لازم و ضروری عنوان کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز