خبرگزاری کار ایران

سردار احمدی مقدم:

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در هر سال امری شدنی است

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در هر سال امری شدنی است
کد خبر : ۱۵۳۹۳۱

در این ایام علاوه برحضور تمامی دستگاهها شاهد حضور پلیس افتخاری و بازرسان افتخاری نامحسوس در کنار دستگاههای متوالی هستیم.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی ازپشتیبانی و حماتی دولت تشکر کرد و گفت: کاهش ۱۵ درصدی تصادفات به صورت سالانه امری شدنی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدی مقدم در رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز ۹۳ با بیان این که در سال ۹۲ سال موفقی برای کشور بود به طوری که شاهد خلق حماسه بزرگ سیاسی عقب نشینی قدرتهای بزرگ در برابر نظام و مردم بودیم، تصریح کرد: با حضور و پشتوانه مردم و حمایت رهبری امروز شاهد ارتقای ایران در منطقه و جهان هستیم و اگر تلاطماتی در سال گذشته بود در صحنه اقتصادی بود که با تدبیر همگانی در این جبهه نیز به آرامش رسیدم و شاهد شکوفایی بودیم.

وی نوروز را نمادی از رفاه امنیت وآرامش برای مردم دانست و تاکید کرد: این آداب و فر هنگ حفظ شده است، البته در اسلام نیز به سنت حسنه نوروز تاکید شده است، از این رو بستر سازی رفاه در ایام نوروز و آمادگی بیشتر و هماهنگی لازم میان دستگاههای مختلف صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی با تشکر از تلاش دولت و حمایت مسئولان در مجلس و دستگاههای مختلف اقدامات و تسهیلات لازم انجام شده است، تصریح کرد: در این ایام علاوه برحضور تمامی دستگاهها شاهد حضور پلیس افتخاری و بازرسان افتخاری نامحسوس در کنار دستگاههای متوالی هستیم.

احمدی مقدم ادامه داد: کسانی که در این ایام خدمت رسانی می کنند و از خانواده خود فاصله می گیرند.

وی همچنین با بیان این که در سنوات گذشته سالانه ۲۸ هزار نفر کشته در تصادفات رانندگی داشتیم، اعلام کرد؛ با تلاشهای صورت گرفته این عدد به پایین تر از ۱۸ هزار کشته رسیده است که این عدد ‌عدد کمی نیست، چرا‌ که به اندازه یکسال کشته در دفاع مقدس است.

سردار احمدی مقدم با بیان این که باید سالانه ۱۵ درصد تصادفات را کاهش دهیم، گفت: این امر شدنی است، تنها کافی است مردم اراده کنند، چرا که ما تمامی جوانب موثر در این حوزه را شناخته‌ایم و می توانیم با اراده مردم و رعایت نظم و احترام متقابل این آمار را کاهش دهیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز