مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا منتشر کرد:
واکاوی التهاب بازار خودرو در نخستین نشریه الکترونیکی سایپا/ ۱۶ دلیل برای افزایش قیمت خودرو
مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا مصاحبهها و گزارشهای خود در پرونده "چرایی التهاب قیمت خودرو در بازار" را در قالب یک نشریه الکترونیک گردآوری، خلاصه نویسی و منتشر کرد.
علاوه بر جمعبندی و خلاصهنویسی پنج مصاحبه تفصیلی با سعید زرندی، امیرحسن کاکایی، الهام اسماعیل پور، آرمان خالقی و آلبرت بغزیان، یادداشتی نیز از شعبان فروتن در این نشریه دیجیتالی ده صفحه ای درج شده است.
۶ دیدگاه از سوی اساتید دانشگاه و فعالان بازار و اعضای اتاق بازرگانی در خصوص بازار خودرو ایران نیز در این نشریه منعکس شده و صفحه آخر آن یک اینفوگرافی است که ۱۶ دلیل برای افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد را برشمرده است.
علاقه مندان میتوانند این نشریه الکترونیک را در کانال های رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی @saipagroup_ir و در پایگاه رسمی اطلاع رسانی این گروه خودروسازی به آدرس www.saipanews.ir مشاهده کنند.