در ادامه نظارت بر کیفیت ارائه خدمات نمایندگیها؛
بازدید مدیران ایساکو از نمایندگیهای مرودشت و سمنان
سفرهای استانی مسئولان شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات تابستانی خودروسازان، امروز با بازدید از نمایندگیهای استانهای فارس و سمنان ادامه یافت.
به گزارش ایلنا به نقل از ایران خودرو ، در بازدیدهای امروز، دو گروه متشکل از مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، به بازدید از نمایندگی های دو استان مذکور پرداختند.
سیدرضا حسینی در حاشیه بازدیدهایی که امروز از نمایندگیهای مرودشت، زرقان و سعادتشهر استان فارس داشت، ضمن اشاره به اثربخش بودن این نظارتها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو شبکهای گسترده، با نزدیک به 800 نمایندگی در سراسر کشور دارد که جهش ارتقای رتبه آنها طبق ارزیابی ISQI، طی یکسال اخیر بسیار چشمگیر و در نوع خود رکورد بسیار بزرگی بوده است به نحوی که بیش از 350 نمایندگی مجاز در سال 97 و طبق ارزیابی مذکور حایز «رتبه یک» شدند.
وی افزود: این در حالی است شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در سال 96 دارای 166 نمایندگی رتبه یک بوده است و آمارها نشان میدهد، این رشدِ جهشی، ناشی از کشف نقاط قابل بهبود در کارگروههای مختلف شرکت، برنامهریزی صحیح برای اجرای بهینه، رفع گلوگاههای راهبردی و در نهایت نظارت بر اجرای دقیق آن بوده است. همچنین گفتگوی رو در رو با ذینفعان مجموعه یعنی مدیران نمایندگیها و مشتریان، از مهمترین اقدامات برای حل مشکلات بدنه خدمات بوده است.
حسینی با توجه به رکورد امتیازی که ایساکو در ارزیابی شرکت بازرسی، کیفیت و استاندارد ایران، در سال 97 در خدمات پس از فروش به دست آورده و طی آن توانسته با کسب امتیاز 82.5 رکورد 10 ساله اخیر را که در اختیار خودش بود ارتقا دهد گفت: امیدواریم در سال جاری با گذشتن از امتیاز 85 بتوانیم رتبه اولِ تقسیمبندی خدماتی را که تا کنون هیچ شرکتی به آن دست نیافته کسب و بار دیگر نشان افتخار ارائه بهترین خدمات به هموطنان را از آنِ خود کنیم.
گفتنی است، گروه دیگری از مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز امروز در شهر سمنان با بازدید از نحوه ارائه خدمات برخی از نمایندگیهای مجاز این استان، نظارت کرده و ضمن گفتگو با مشتریان حاضر، از نزدیک در جریان امور و کیفیت خدمترسانی و میزان رضایت از خدمات این نمایندگیها شهر مذکور قرار گرفتند.