خبرگزاری کار ایران

تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو

 تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو
کد خبر : ۶۰۲۳۷۳

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامی‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاییدی بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رضایت مشتریان از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دریافت کند و صعودی 18 پله‌ای را از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تجربه کند.

به گزارش ایلنا به نقل از  ایکوپرس، معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) اظهار داشت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هر ماه با نظرسنجی از مشتریان میزان رضایت آن‌ها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. ارزیابی اخیر این شرکت از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز بر طبق نظرسنجی از مشتریان، مبین رشد 6 امتیازی در دی ماه نسبت به آذر ماه جاری و تداوم روند صعودی این شرکت در شاخص مذکور است. گفتنی است با این رشد، امتیاز نهایی شرکت ایساکو از ابتدای سال تا کنون به عدد 749 رسیده است.

 شهریار سلطانی گفت: قطعا دستیابی به چنین امتیازی در شاخص رضایت مشتریان علاوه بر برنامه ریزی و تلاش بی‌وقفه شبکه نمایندگی‌ها، حاصل اجرای برنامه‌های بهبود، ارایه خدمات پس از فروش استاندارد و طراحی و ارایه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان بوده است.

 وی در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترین عوامل موثر در تداوم روند رو به رشد امتیاز مشتریان در حوزه خدمات پس از فرروش ایران‌خودرو گفت: اجرای مدل ارتقاء رضایت مشتریان در نمایندگی‌هایی که امتیاز رضایت مشتریان آنها از میانگین عدد شرکت پایین‌تر است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشتری‌مداری برای مدیران و صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز به صورت منطقه‌ای و همچنین برگزاری 360 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی تئوری و عملی برای کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء دانش ایشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتری بخشی از اقدامات و طرح‌هایی است که در این رشد امتیاز مشتریان موثر بوده است.

 وی افزود: تامین مناسب و به موقع قطعات مورد نیاز، برگزاری دوره‌های آموزش در محل نمایندگی (OJT) و همچنین توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان، از خدمات پس از فروش ایساکو بوده است.

 به گفته سلطانی برنامه‌ریزی و اجراء نظارت‌های دوره‌ای و مستمر در تمامی ‌نمایندگی‌های سطح کشور با به‌کارگیری قریب به 400 نیروی متخصص غیرمتمرکز در یازده منطقه کشور و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس تیم‌های مدیریتی و کارشناسی به صورت مدون و تخصیص تجهیزات به نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء کیفی سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.

 اظهارات معاون خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص اقدامات موثر در رشد امتیاز مشتریان در حالی است که ایساکو در سال‌های اخیر در افزایش رضایت مشتریان گام‌های بسیاری برداشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به خدمات نوین این شرکت به مشتریان، توسعه خدمات الکترونیک، سامانه همراه ایساکو (اپلیکیشن) و اتوکلیک (خدمت فوری در محل برای تعویض روغن، فیلترهاو ..) اشاره کرد.

 رشد شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو از این جهت مهم و قابل ستایش است که این شرکت در میان شبکه گسترده خدماتی و با وجود 800 نمایندگی و بیش از 1000 فروشگاه، موفق به کسب چنین امتیازی شده است بی‌تردید افزایش یک امتیاز نیز در این شبکه گسترده و با وجود حجم عظیم مشتریان، گام مهمی‌در جهت جلب رضایت مشتریان در مجموعه شرکت ایساکو محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز