خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین کنفرانس بازاریابی به همراه اولین جشنواره تبلیغات خلاق

برگزاری دومین کنفرانس بازاریابی به همراه اولین جشنواره تبلیغات خلاق
کد خبر : ۴۴۳۶۷۰

دبیر علمی کنفرانس اظهار کرد:تبلیغات یکی از اصلی ترین ابزارهای آمیخته بازاریابی است که می تواند نقش بسیار مهمی در فرآیند بازاریابی شرکت ها داشته باشد.

به گزارش ایلنا،دکتر مسعود کیماسی، دبیر علمی گفت:کنفرانس توسعه اقتصادی پیشرفت های صنعتی، سهولت ارتباطات بین المللی و استفاده از وسایل ارتباط جمعی در سطح گسترده در فضای کنونی، تبلیغات و ضرورت توجه به آن را پر رنگ تر ساخته است، امروزه قدرت تبلیغات بر همه مشخص است، به طوری که بسیاری از شرکت ها به طور سالانه بودجه ای را برای این منظور اختصاص و بخشی را به عنوان تبلیغات در ساختار سازمانی خود جای داده اند.

وی افزود: در همین راستا در سال جاری کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات در روزهای 3 و 4 اسفندماه توسط  دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس تبلیغات از دو بعد تئوریک و کاربردی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کیماسی تصریح کرد: مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی (IMC) و کمپین های تبلیغاتی، رفتار مصرف کننده، روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات، پیام، خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات، ارزیابی اثربخشی تبلیغات، مدیریت رسانه های تبلیغاتی (محیطی، چاپی و...)، تبلیغات و مسئولیت های اجتماعی از جمله محورهای اصلی کنفرانس امسال کنفرانس امسال به شمار میرود.

به گفته دبیر علمی کنفرانس، امروزه ارتباط اقتصاد و تبلیغات بیش از گذشته نمایان است. در واقع می توان گفت تبلیغات یک زیرمجموعه از مباحث اقتصادی است، به خصوص تبلیغات در اقتصاد کشورهای درحال توسعه نقش مهمی را ایفا می کند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز