خبرگزاری کار ایران

ماجراجویی با نیسان ترا؛ بازدید عمومی شروع شد

ماجراجویی با نیسان ترا؛ بازدید عمومی شروع شد
کد خبر : ۱۵۴۶۷۶۹

"نیسان ترا" با توجه به نیازهای روزافزون بازار ایران برای خودروهای آفرودی و شاسی بلند، به سرعت جای خود را در بین مشتریان باز خواهد کرد. این خودرو با قیمت رقابتی و امکانات پیشرفته، انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به خودروهای آفرودی و مسافرت‌های جاده‌ای است.

به گزارش ایلنا؛ "نیسان‌ترا" جدیدترین شاسی بلند دو دیفرانسیل آفرودی با ساختار شاسی مستقل، قرار است به زودی وارد بازار ایران شود. این خودرو با طراحی منحصر به فرد و عملکرد قدرتمند، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. توسعه نیسان ترا بر اساس پلتفرم F-Alpha نیسان انجام شده است که یکی از پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های این شرکت محسوب می‌شود. این پلتفرم باعث بهبود قابلیت‌های رانندگی و افزایش دوام خودرو در شرایط مختلف شده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته "نیسان‌ترا"، موتور چهار سیلندر توربوشارژر آن است که با حجم ۲ لیتری، توانایی تولید ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد. این موتور با ترکیب با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF، تجربه رانندگی بی‌نظیری را به راننده ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نیسان ترا دارای سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل است که به آن امکان عبور از مسیرهای آفرودی و شرایط سخت را می‌دهد.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که با توجه به قدرت و کارایی آن، رقابتی محسوب می‌شود. این خودرو با طراحی داخلی مدرن و امکانات رفاهی متنوع، نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کند. از جمله امکانات داخلی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، صندلی‌های چرمی راحت و سیستم صوتی پیشرفته اشاره کرد.

"نیسان‌ترا" با توجه به نیازهای روزافزون بازار ایران برای خودروهای آفرودی و شاسی بلند، به سرعت جای خود را در بین مشتریان باز خواهد کرد. این خودرو با قیمت رقابتی و امکانات پیشرفته، انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به خودروهای آفرودی و مسافرت‌های جاده‌ای است.

از شما علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا برای بازدید حضوری از نیسان ترا به نمایندگی‌های منتخب پرشیا خودرو در سراسر کشور مراجعه نمایید. این فرصت را از دست ندهید و خودرویی را تجربه کنید که ترکیبی از قدرت، راحتی و ایمنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

"نیسان ترا"؛ انتخابی برای علاقه‌مندان به خودروهای آفرودی و ماجراجویی. آیا آماده‌اید تا با "نیسان‌ترا"، ماجراجویی جدیدی را آغاز کنید؟ جهت اطلاع بیشتر به وبسایت پرشیا خودرو مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز