خبرگزاری کار ایران

آشنایی با چند شرکت موتورسازی کشور؛

سرمایه‌گذاری و پیشرفت در صنعت موتورسیکلت‌سازی

سرمایه‌گذاری و پیشرفت در صنعت موتورسیکلت‌سازی
کد خبر : ۱۵۳۸۷۵۱

صنعت موتورسیکلت سازی یکی از صنایع رو به رشد و تازه در کشور است که فعالان این صنعت توانسته‌اند با نگاهی به بازارهای بین‌‎المللی کیفیت و استاندارد تولیدات خود را به سطح قابل قبولی برسانند.

ایلنا؛ افزایش سرمایه‌گذاری در بخش تولید موتور، تجهیز کارخانجات با تکنولوژی روز، واردات دستگاه‌های پیشرفته، ارتقاء کیفیت و استانداردها در کشور، بازاریابی و در نهایت میل روزافزون جوانان به استفاده از موتور به منظورهای گوناگون باعث شده تا این صنعت بتواند جای خود را به خوبی در میان مردم باز کند.

در ایران در چند سال اخیر کارخانجات متعددی پا در این راه گذاشته اند و به ساخت انواع موتور و دوچرخه مشغول هستند که در این گزارش می‌خواهیم با تعدادی از آنها آشنا شویم؛

نیرو موتور

نیرو موتور یکی از شزکت‌های فعال در زمینه تولید موتور است که از سال ۱۳۸۲ و در کارخانه‌ای به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر در استان قم و شهرک شکوهیه آغاز به فعالیت کرد.

این شرکت شعار فروش پایان معامله نیست، آغاز یک تعهد است را سرلوحه کار خود قرار داده و در سال نخست فعالیت توانسته است تعداد یک هزار دستگاه موتور را به بازار عرضه کند.

کبیر موتور 

کبیر موتور از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد و با همکاری با شرکت‌های معتبر جهانی مانند وسپا، اپریلیا، پیاجیو و ماهیندرا از هند سعی در ارتقای تکنولوژی تولیدات خود داشته است.

بیشتر از دو هزار و ۵۰۰ محصول در قالب ۱۵ نوع از افتخارات این شرکت در زمینه تولید موتور است.

هم‌چنین این شرکت دارای بیش از ۱۵۰ جایزه و افتخارات در صنعت موتورسازی است.

نیکران موتور پاسارگاد

شرکت نیکران موتور پاسارگاد با اغاز فعالیت خود در زمینه تولید انواع دوچرخه‌ها، لوازم جانبی و روغن موتور در حال حاضر همکاری با شرکت‌هایی نظیر موتورسیکلت “کی وِی”، “بنلی”، “گَس گَس”، “راپیدو” و “نسکوتر” را نیز در کارنامه دارد.

شایان ذکر است؛ این شرکت‌ها که در بازار بین‌المللی فعال هستند می‌توانند در ارتقاء کیفیت و استاندارد صنعت موتور سیکلت ایرانی نقش شایانی داشته باشند.

کثیر موتور

در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و دسته‌های مختلفی از جمله ATV (فورویل‌های چهار چرخ)، GY( موتورهای ژیروسکوپی) ، SCOOTER (اسکوتر)، CROSS(موتورهای کراس) و RACE (موتورهای مسابقه) را شامل می‌شود.

این شرکت به زودی به برندی قابل اعتماد میان تولیدکنندگان و خریداران موتور تبدیل شد.

هانی موتور

هانی موتور البرز از سال ۱۳۸۹ وارد مارکت موتورسیکلت سازی در کشور شد و از عمده فعالیت‌‌های آن می‌توان به تولید و مونتاژ موتور اشاره کرد.

شعار این شرکت همانا کیفیت حق شماست بوده و به عنوان برند معتبری در این صنعت توانسته به شعار خود جامعه عمل بپوشاند.

عرفان سیکلت

این شرکت از سال ۱۳۹۴ در زمینه مونتاژ موتور سیکلت فعالیت خود را در بازار کشور آغاز کرد و رعایت استانداردها و نکات فنی سرلوحه این شرکت بوده است.

انتهای پیام/
مرجان شرف
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز