خبرگزاری کار ایران

فهرست هتل های مسقط عمان خوش قیمت

فهرست هتل های مسقط عمان خوش قیمت
کد خبر : ۱۵۳۶۳۳۱

مسقط، پایتخت کشور عمان یک شهر تاریخی و قدیمی است که این شهر بندری مهم در خلیج عمان قرار گرفته و به دلیل معماری باشکوه، موزه‌های مدرن، هتل‌های مجلل و بازار‌های پررونق پذیرای تعداد زیادی مسافر از سراسر جهان است. افرادی که قصد سفر به کشور عمان و شهر مسقط را بنا به هر دلیلی دارند اقدام به رزرو هتل برای اقامت می‌کنند.

 

هنگام سفر به شهر مسقط باید در نظر داشته باشید که آب‌وهوای گرم و خشکی دارد. تابستان‌های این شهر بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. بهترین زمان سفر به مسقط، بین ماه‌های آذر تا بهمن‌ماه است که اکثر مسافران ترجیح می‌دهند در این بازه زمانی به مسقط سفر کنند تا از هوای بندری و دلپذیر آن نهایت لذت را ببرند.

زمان مناسب برای رزرو هتل باتوجه به آب‌وهوای مسقط عمان، هزینه‌های اقامت در هتل‌ها و جشنواره‌هایی که در این شهر برگزار می‌کنند، مشخص و تعیین می‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هتل‌های مسقط آشنا کنیم تا تجربه‌ دلنشینی از اقامت و سفر خود داشته باشید، همراه ما باشید.

بهترین زمان رزرو هتل در مسقط

شهر مسقط در فصل بهار بسیار خوش آب‌وهوا و طبیعت آن سرسبز و تماشایی است. اما چون هوا کم‌کم رو به گرما می‌رود، هزینه اقامت در هتل‌ها ارزان‌تر و شمار گردشگران کم‌تر می‌شود. در فصل تابستان هزینه‌های اقامت به کم‌ترین میزان خود می‌رسد، زیرا دما تا ۴۵ درجه افزایش می‌یابد و هوا بسیار گرم می‌شود. مسافرانی که در این فصل به مسقط سفر می‌کنند باید بیشتر وقت خود را در هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری آن مانند موزه‌ها بگذرانند و نمی‌توانند لذت طبیعت‌گردی این شهر را تجربه کنند. البته لازم است بدانید که دوماه اول تابستان باران شدیدی در شهر مسقط می‌بارد و هوا نسبت به سایر روز‌های تابستان معتدل‌تر و بهتر است.

در فصل‌های پاییز و زمستان، آب‌وهوا مسقط بهترین حالت ممکن را دارد و هوا بسیار معتدل و خوب است همچنین بارندگی به‌ندرت اتفاق می‌افتد و اکثر جشنواره و رویداد‌‌های شهر مسقط ازجمله: دوچرخه‌سواری، جشنواره موسیقی و رویداد‌های ورزشی در این دو فصل برگزار می‌شود. همه این موارد ذکر شده باعث شده فصل‌های پاییز و زمستان به گران‌ترین فصل‌ها برای رزرو هتل در شهر مسقط تبدیل شوند.

فهرست هتل های مسقط عمان خوش قیمت

رزرو هتل‌های ارزان در شهر مسقط عمان

به‌طورکلی سطح و کیفیت همه هتل‌های شهر مسقط بالا است و ممکن است هتل‌های ارزان این شهر امکانات خوبی مانند استخر را به مسافران خود ارائه دهند. هتل‌های ارزان شهر مسقط در حاشیه‌های این شهر و دور از مرکز شهر و مناطق ساحلی قرار گرفته‌اند که معمولاً یک تا سه ستاره هستند و برخی از آنان بدون ستاره نیز هستند. هزینه اقامت در هتل‌های ارزان شهر مسقط شبی بین ۲۸ تا ۹۰ دلار است.

هتل‌های سه ستاره شهر مسقط عمان

هتل‌های سه ستاره شهر مسقط همانند هتل البهجه (Al Bahjah) و هتل رویال کرون (Royal crown) به جاذبه‌های تاریخی معروفی مثل مسجد جامع سلطان قابوس، موزه تاریخی طبیعی دسترسی خوبی دارند.

هتل‌های سه ستاره قیمت مقرون به صرفه برای اقامت در شهر مسقط دارند که در میان آن‌ها می‌توان به هتل‌های سنترا هتلز اند ریزورتس (Centra Hotels And Resorts)، ایبیس (Ibis) و سوئیس بلین (Swiss-Bwelinn) نیز اشاره کرد. امکانات عالی و عمومی این هتل‌ها شامل: پارکینگ‌های اختصاصی رایگان، رستوران و کافی‌شاپ، سالن‌های ورزشی و تناسب‌اندام، سالن آرایشی و زیبایی، پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس می‌شود. هزینه یک شب اقامت در هتل‌های سه ستاره مسقط از ۲۸ دلار شروع و تا ۱۰۹ دلار افزایش می‌یابد.

هتل‌های چهار ستاره مسقط عمان

هتل‌های چهارستاره مسقط ساختمان‌هایی مجلل و شیک هستند که در نزدیکی سواحل یا مرکز شهر واقع شده‌اند. این هتل‌‌ها به اداره‌های دولتی، جاذبه‌های تاریخی و قدیمی مثل مسجد جامع سلطان قابوس، رود وادی و مرکز‌های خرید زیادی همچون العذبیه مال (Azaiba Mall) امکان دسترسی دارند. هتل‌هایی که در نزدیکی تفرجگاه‌های ساحل، اسکله‌های ماهیگیری یا سواحل شنی وجود دارند، از گران‌ترین هتل‌های چهار ستاره شهر مسقط هستند. هزینه یک شب اقامت در هتل‌های چهار ستاره مسقط، بین ۴۲ دلار تا ۱۹۹ دلار است.

اکثر هتل‌های چهار ستاره امکانات عالی و بسیار خوبی را در اختیار مسافران خود می‌گذارند که می‌توان به استخر‌های بزرگ، سالن‌های ورزشی و تناسب اندام، اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه مطبوع، دکوراسیون شیک و زیبا، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت و شبکه‌های ماهواره‌ای، خشک‌شویی و اتوکشی، امکانات جلسه و... اشاره کرد.

هتل رویال تولیپ (Royal Tulip)، هتل بست وسترن پریمیر (Best Westren Premier)، هتل میسک الموج (Mysk Al Mouj) از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر مسقط هستند.

فهرست هتل های مسقط عمان خوش قیمت

هتل‌های پنج ستاره شهر مسقط عمان

لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های شهر مسقط، هتل‌های پنج ستاره هستند که در مرکز شهر مسقط و نزدیکی سواحل قرار دارند. اغلب این هتل‌ها دسترسی راحتی به بیمارستان‌ها و پارک‌ها دارند که برای اقامت خانواده مناسب هستند. همچنین به بسیاری از جاذبه‌های توریستی، موزه‌های تاریخی، کاخ‌های باستانی نیز نزدیک‌اند.

هتل‌های پنج ستاره امکانات فوق‌العاده‌ای در سطح جهان ارائه می‌دهند که اغلب انتخاب افراد مشهور هستند. در تمامی اتاق‌های این هتل‌ها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و کانال‌های ماهواره‌ای، مبلمان شیک و تمیز، گاو‌صندوق، مینی بار، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، حمام اختصاصی دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان وجود دارد. همچنین هریک از این اتاق‌ها مجهز به بالکن اختصاصی هستند که جلوه زیبا و چشم‌نوازی از شهر، کوه و دریا را به نمایش می‌گذارند.

در ادامه هتل‌های معروف و لوکس پنج ستاره عمان را نام می‌بریم:

  • هتل اینترکنتیننتال (intercontinental)
  • هتل کمپینسکی (Kempinski
  • هتل شرایتون(Sheraton)
  • اسپا و ریزورت شانگری- لا الحسن ( Shangri-La Al Husn Resort & Spa)
  • هتل کمپینسکی مسقط (Kempinski Hotel Muscat)
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز