خبرگزاری کار ایران

نحوه سفارش و خرید الیاف پلی آمید و پلی آمید 6 از پرسال

نحوه سفارش و خرید الیاف پلی آمید و پلی  آمید 6 از پرسال
کد خبر : ۱۵۳۱۰۴۳

گروه پلی آمیدها، نوعی ترموپلاستیک‌های مهندسی شده هستند که در انواع پلی آمید ۶، پلی آمید ۶۶، پلی آمید G۶، پلی آمید ۱۱، پلی آمید ۱۲ و پلی آمید ۶_۱۰ به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند و هر یک کارآیی خاص خود را دارند.

 در میان همه این پلی آمیدها، پلی آمید ۶ که به عنوان نایلون نیز شناخته می‌شود، بیشترین کاربرد را در صنعت پلاستیک‌سازی و نساجی دارد. به‌طور کلی پلی آمید ۶ از خانواده پلیمرهای نایلونی است که به دلیل خواص مکانیکی عالی مثل استحکام کششی بالا و مقاومت در برابر ضربه و طیف گسترده کارآیی آن در صنایع گوناگون، حدود ۹۰ درصد از حجم تولید پلی آمیدهای جهان را به خود اختصاص داده‌است.

این سطح از تولید نشان‌دهنده تقاضای بالای جهانی برای خرید الیاف پلی آمید، به خصوص پلی آمید ۶ است که لزوم واردات این الیاف به کشور، جهت رفع نیازهای بازار داخلی به انواع فرآورده های پلیمری از جمله پلی آمیدها را نیز ضرورت می‌بخشد. در این راستا شرکت بازرگانی پرسال به عنوان واردکننده برتر الیاف پلی آمید، پلی آمید ۶، پلی کربنات، الیاف شیشه‌ای و پودر سوپر جاذب بهداشتی در ایران، این مواد پلیمری را با درجه کیفی ممتاز و قیمت رقابتی به فروش می‌رساند.

الیاف پلی آمید و ۸ ویژگی بی‌نظیر آن!

پلی آمیدهای مصنوعی حاصل فرآیند تراکم بین مونومرها هستند که منجر به تولید گروه‌های آمیدی‌ و اتصال مولکول‌ها به یکدیگر می‌شوند. پلی آمیدها را می‌توان از ترکیب یک دی آمین با یک اسید مانند دی کربوکسیلیک ساخت.  واحدهای تکرارشونده پلی آمیدها که به آرامیدها نیز معروف هستند به سه دسته؛ پلی آمیدهای آلیفاتیک، نیمه آروماتیک و آروماتیک تقسیم می‌شوند. پلی آمیدها بسته به نوع مونومرشان به اشکال مختلف وجود دارند که رایج‌ترین آن‌ها شامل؛ PA6، PA66 PA11، PA12 و PA46 است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم تقاضا برای خرید  پلی آمید ۶ و پلی آمید ۶۶ بسیار بیشتر از سایر اشکال پل آمیدهای مهندسی شده‌است.

پلی آمیدها دارای مزایای بی‌شماری هستند، به عنوان مثال؛ آن‌ها در برابر هیدرولیز قلیایی نسبت به پلی استرها مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند. همچنین در در برابر انواع مایعات آلی در مقایسه با پلی اتیلن ترفتالات و پلی کربنات نیز مقاوم‌تر عمل می‌کنند. به‌طور کلی مهم‌ترین ویژگی‌های پلی آمید را می‌توان در قالب موارد زیر توصیف کرد:

  1. مقاوم در برابر سایش: پلی آمید در برابر سایش مقاوم است، به همین  دلیل در مناطق با تماس زیاد، ماندگاری بالاتری دارد.
  2. مقاوم در برابر عوامل شیمیایی: پلی آمیدها به خصوص پلی آمیدهای ریخته‌گری دارای مقاومت شیمیایی بالایی هستند که آن‌ها را برای محافظت از سیم و کابل در شرایط خورنده ایده‌آل می‌کند.
  3. مقاوم در برابر خوردگی: پلی آمید از مواد سوزاننده در برابر خوردگی محافظت می‌کند. پلی آمیدها برای محیط‌هایی که در آن فلزات در عرض چند سال خراب می‌شوند مانند پالایشگاه‌ها، تصفیه خانه‌های فاضلاب و… بسیار مناسب هستند.
  4. انعطاف پذیری بالا: محصولات پلی آمیدی به دلیل انعطاف‌پذیری بالا به راحتی قابل حمل و خمش هستند. به این ترتیب این محصولات پلیمری را می‌توان در شرایطی که استفاده از سازه‌های فلزی سفت ممکن نیست به‌کار برد. جالب است بدانید حتی پس از استفاده طولانی مدت یا قرار گرفتن در معرض دماهای بالا، پلی آمید انعطاف‌پذیری خود را حفظ می‌کند.
  5. مقاومت در برابر حرارت: پلی آمیدها دارای محدوده دمایی وسیعی هستند و در حدود 500-550K  ذوب می‌شوند. پلی آمیدهای آلیفاتیک حتی مقاومت حرارتی بالاتری نیز دارند. پلی امیدها دارای خاصیت خود خاموش‌شوندگی نیز هستند.
  6. چگالی کم : چگالی نایلون پلی آمید تقریبا 1.31  گرم بر سانتی‌متر مکعب است.
  7. وزن سبک: پلی آمید به دلیل چگالی کم، یک ماده سبک وزن به حساب می‌آید از این‌رو، نصب و حمل آن بسیار ساده و راحت است.
  8. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش: در حالی که اشعه ماوراء بنفش می‌تواند به برخی از مواد آسیب جدی وارد کند، پلی آمید برای چندین دهه در زیر نور مستقیم خورشید دوام می آورد.

باتوجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد الیاف پلی آمید و پلی آمید ۶ می‌توان گفت که این مواد پلیمری در بسیاری از صنایع جایگزین بهتری به جای فلزات سنگین هستند. بدین منظور از پلی آمیدها در صنعت خودروسازی، ساخت‌وساز، بسته‌بندی، حمل‌ونقل و ... به وفور استفاده می‌کنند. قیمت پلی آمید به عنوان یک ماده پلیمری وارداتی، همواره دستخوش نوسانات مختلف بوده‌است، بنابراین برای خرید پلی آمید ۶ و سایر فرآورده‌های پلیمری می‌توانید از طریق هلدینگ پرسال به بروزترین قیمت‌ها دسترسی داشته‌باشید.

نحوه سفارش و خرید الیاف پلی آمید و پلی  آمید 6 از پرسال

شرکت پرسال؛ تامین کننده برتر انواع مواد پلیمری و پلی آمیدی در ایران

به لطف تسهیلات دولت و فعالیت بازرگانان ایرانی در حوزه واردات مواد پلیمری، دسترسی به این نوع محصولات بیش از گذشته میسر شده‌است، در نتیجه شما می‌توانید در بازار خرید‌وفروش اینگونه مواد، برندهای مختلف انواع  تولیدات ‌پلیمری اعم از الیاف شیشه، پلی کربنات و ... را تهیه کنید. شرکت پرسال نیز طی سال‌ها فعالیت در این عرصه بهترین نوع پلی آمید ۶ موجود در بازار از برند چینی Jushun را با درجه کیفی ممتاز در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می‌کند.

به این ترتیب برای خرید مستقیم پلی آمید می‌توانید از طریق تماس با واحد فروش این مجموعه به شماره ۲۶۲۰۸۳۲۵_۰۲۱ با کارشناسان شرکت پرسال در ارتباط باشید و یا از طریق ارسال پیام به شماره واتس اپ ۰۹۰۵۰۷۰۵۱۹۵ سفارشات خود را ثبت نمایید. به منظور استفاده از خدمات فروش آنلاین این هلدینگ معتبر نیز می‌توانید پس از ورود به وبسایت رسمی پرسال، با لمس باکس مربوط به فرآورده‌های پلیمری و انتخاب گزینه مورد نظر، باقی مراحل را مطابق یا راهنمای سایت انجام داده و خرید خود را نهایی کنید‌.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز