خبرگزاری کار ایران

قیمت روز لپ تاپ برندهای مختلف

قیمت روز لپ تاپ برندهای مختلف
کد خبر : ۱۵۳۰۸۴۷

‌اگرچه نیاز و نوع استفاده ما تعیین می‌کند که چه لپ‌تاپی خریداری کنیم، اما نمی‌توان از فاکتور مهم قیمت خرید لپ تاپ نیز چشم‌پوشی کرد؛ خوشبختانه، با وجود صدها مدل لپ‌تاپ از برندهای متنوع، با هر بودجه‌ای می‌توانید خرید مناسبی داشته باشید.

 

لیست قیمت لپ‌تاپ

لپ‌تاپ‌ها به‌عنوان رایانه شخصی سبک و قابل‌حمل یکی از وسایل ضروری افراد در مدرسه، دانشگاه و محل کار هستند. گاهی هم ما فقط به یک لپ‌تاپ برای کارهای روزمره، تماشای فیلم، سرگرمی یا ذخیره عکس‌ و ویدیو نیاز داریم. با این تفاصیل، علاوه‌بر قیمت خرید روز لپ تاپ های برندهای مختلف، باید ویژگی‌های laptop از قبیل کارت گرافیک، نوع پردازنده، RAM، باتری، رزولوشن، سایز نمایشگر و... را بررسی کنیم . در این مطلب، راجع‌به لیست قیمت لپ تاپ از برندهای مختلف صحبت کرده‌ایم تا شما را در انتخاب و خرید این وسیله راهنمایی کنیم.

قیمت لپ‌تاپ hp

Hp یک برند آمریکایی است و محصولات بسیار باکیفیتی را در چین تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. لپ‌تاپ‌های اچ پی مزایایی ازجمله ظاهر شیک و ایمنی، باتری قوی، عدم نیاز به تجهیزات جانبی، راه‌اندازی ساده و حمل آسان دارند و گزینه‌‌ای عالی برای انجام کارهای روزانه هستند. خوشبختانه، لپ‌تاپ اچ پی در بازار ایران البته به‌صورت استوک موجود است. قیمت لپ تاپ hp بسته به ویژگی‌هایی مثل سایز نمایشگر، کارت حافظه، کارت پردازنده و... متفاوت است.

لپ‌تاپ‌های hp با قیمت‌های متنوع از 15 تا 110 میلیون تومان به فروش می‌رسند. برای مثال، یک لپ‌تاپ قیمت مناسب برای کارهای روزمره یا به بیان دیگر یک لپ‌تاپ با کاربری عمومی با مبالغی بین 16 تا 70 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت لپ‌تاپ‌ Hp برای گیمینگ، برنامه‌نویسی، گرافیک، طراحی و ... از 20 میلیون تا بالای مبالغ بالای 100 میلیون متغیر است. می‌توانید برخی از مدل‌ها و قیمت آن‌ها را در فهرست زیر مشاهده کنید.

  • لپ‌تاپ اچ‌ پی 15.6 اینچی مدل HP G10 255 Athlon 7120U 8GB 256GB (حدود 16 میلیون تومان)

  • لپ‌تاپ اچ پی 14 اینچی مدل Spectre x360 14-EF2013dx i7 ۱۳۵۵U 16GB 2TB (حدود 70 میلیون تومان)

  • لپ‌تاپ حرفه‌ای اچ پی 16 اینچی مدل HP ENVY 16 H1053DX i7 13700H 40GB 512GB RTX4060 (حدود 130 میلیون تومان)

  • قیمت روز لپ تاپ اچ پی حرفه‌ای 14 اینچی مدل Spectre x360 14-EF2013dx i7 ۱۳۵۵U 16GB 1TB (حدود 68 میلیون تومان)

  • لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی 16.1 اینچی مدل OMEN 16 wd0023nia i7 13620H 32GB 2TB RTX4050 (حدود 70 میلیون تومان)

  • لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی 15.6 اینچی مدل Victus 15 R5 7535HS 12GB 512GB RTX2050(حدود 40 میلیون تومان)

قیمت روز لپ تاپ برندهای مختلف

قیمت لپ‌تاپ لنوو (Lenovo)

لنوو یکی دیگر از برندهای مشهور و موفق درزمینه تولید لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ‌های لنوو در طراحی‌های متنوع و با کاربری‌های عمومی، گیمینگ، حرفه‌ای، مالتی مدیا، صنعتی و... موجود هستند. لپ‌تاپ لنوو نیز برحسب سری، نوع و مدل پردازنده، سایز نمایشگر و موارد دیگر قیمت‌گذاری می‌شود و از 10 تا 70 میلیون تومان متغیر است. بنابراین، اگر به‌دنبال خرید لپ‌تاپ ارزان‌قیمت هستید، می‌توانید یکی از مدل‌های لپ‌تاپ لنوو را خریداری کنید.

برای هر نیاز و با هر بودجه‌ای، یک مدل لپ‌تاپ لنوو با قیمت مناسب موجود است. می‌توانید لیست قیمت روز لپ تاپ لنوو در فروشگاه‌های حضوری و آنلاین را در سایت ایمالز مشاهده کنید. این سایت مرجع کامل برای خرید روز لپ تاپ برندهای مختلف است و از این طریق می‌توانید به انواع برندهای لپ‌تاپ ازجمله لپ‌تاپ مارک لنوو با قیمت‌های رقابتی دسترسی داشته باشید.

قیمت لپ‌تاپ مایکروسافت

Microsoft یکی از بهترین برندهای لپ‌تاپ در جهان است که فعالیت خود را در آمریکا و درزمینه ساخت انواع نرم‌افزار و سخت‌افزار آغاز کرد. انواع سرفیس و لپ‌تاپ مایکروسافت با قیمت‌ و ویژگی‌های مختلف در بازارهای جهانی موجود است و طرفداران بسیار زیادی دارد. کیفیت محصولات این برند بالا است و محصولاتی با ظاهری مینیمال و ساده تولید می‌کند. قیمت لپ تاپ مایکروسافت در بازار ایران براساس قیمت دلار تعیین می‌شود و از 20 تا 250 میلیون تومان متغیر است.

ویژگی‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌ و سرفیس بوک مایکروسافت ازجمله ظرفیت حافظه، اندازه نمایشگر، نوع باتری و... عوامل مهم تعیین‌کننده قیمت این محصولات هستند؛ لپ‌تاپ‌ها و اولترابوک‌های مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کنند. به‌طور کلی، این دستگاه‌ها برای کاربری عمومی بسیار مناسب هستند.

لپ‌تاپ ایسوس

لپ‌تاپ مارک ایسوس یک برند تایوانی است که به‌دلیل تنوع مدل و قیمت در بازارهای جهان طرفداران بسیاری دارد. لپ‌تاپ‌های ایسوس از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا مثل تکنولوژی صفحه نمایش نانو، سیستم خنک‌کنندگی محفظه بخار، پردازنده اسکای‌لیک، صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی لمسی، باتری 8 سلولی و ده‌ها ویژگی دیگر برخوردار هستند. قیمت روز لپ تاپ ایسوس باتوجه‌به نوع کاربری و فناوری‌های پیشرفته از 18 تا 70 میلیون تومان متغیر است.

قیمت روز لپ تاپ برندهای مختلف

لپ‌تاپ مارک دل (Dell )

لپ‌تا‌پ‌های مارک دل با مشخصات فنی مختلف ازجمله پردازنده Core i7، Core i5 و...، ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگ، 512 گیگ و 1 ترابایت، انواع سیستم عامل، رزولوشن بالا، صفحه‌نمایش در اندازه‌های مختلف و ده‌ها ویژگی دیگر تولید می‌شوند. می‌توان انواع لپ‌تاپ مناسب برای گیم، برنامه‌نویسی یا لپ‌تاپ برای کارهای روزمره را از میان مدل‌های این برند پیدا کرد. اگر به‌دنبال خرید لپ‌تاپ ارزان‌قیمت هستید، می‌توانید از میان مدل‌های این برند، یک مورد مناسب را پیدا کنید. انواع مدل‌های لپ‌تاپ دل با قیمت‌های متنوع از 7 میلیون تا 50 میلیون در بازار موجود است.

جدیدترین لپ‌تاپ‌ها و به‌روزترین قیمت‌ها در سایت ایمالز

باتوجه‌به بازار غنی و متنوع لپ‌تاپ در ایران و تمام جهان، اطلاع از قیمت روز لپ تاپ برندهای مختلف برای خرید مناسب و مقرون‌به‌صرفه اهمیت زیادی دارد. این رایانه‌های کوچک و جمع‌وجور در انواع سری‌ها و مدل‌ها تولید شده‌اند و از لحاظ نوع کاربری و کارایی با هم فرق دارند. بنابراین، هنگام خرید باید نوع نیاز و استفاده‌تان از لپ‌تاپ را در نظر بگیرید. شما می‌توانید برای خرید روز لپ تاپ برندهای مختلف ازجمله hp، مایکروسافت، لنوو، ایسوس، ایسر، دل و ... به سایت ایمالز مراجعه کنید. این پلتفرم شما را به صدها فروشگاه آنلاین عمده و خرده لپ‌تاپ می‌برد؛ در این صورت، می‌توانید با یک بررسی همه‌جانبه و درنظر گرفتن بودجه و نیازی که دارید، بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ را خریداری کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز