خبرگزاری کار ایران

جست و جو بین متنوع ترین تورهای ترکیه در بوکینگ

جست و جو بین متنوع ترین تورهای ترکیه در بوکینگ
کد خبر : ۱۵۲۷۰۹۷

کشور ترکیه به دلیل نزدیک بودن به ایران و داشتن شهرهای زیاد با جاذبه های دیدنی متعدد یکی از مقاصد تفریحی بی نظیر برای ایرانیان است.

کشور ترکیه به دلیل نزدیک بودن به ایران و داشتن شهرهای زیاد با جاذبه های دیدنی متعدد یکی از مقاصد تفریحی بی نظیر برای ایرانیان است. به همین منظور در فصول مختلف سال گردشگران زیادی یکی از شهرهای ترکیه را برای مسافرت و تفریح انتخاب می کنند. اما ما در این مقاله می خواهیم درباره یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیه یعنی تور آنتالیا صحبت کنیم.

شهر آنتالیا در جنوب ترکیه قرار دارد و به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و گردشگری برجسته به عنوان پایتخت گردشگری این کشور شناخته می شود. همچنین یکی از مقصدهای محبوب در بین بسیاری از مردم دنیا به خصوص ایرانیان است. در ادامه اطلاعات لازم در رابطه با جاذبه های گردشگری و تفریحی آنتالیا و هرآنچه که باید در رابطه با این سفر بدانید را به شما توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید.

معرفی پرطرفدارترین تور مسافرتی ترکیه

بعد از استانبول، آنتالیا محبوب ترین شهر ترکیه در بین گردشگران است. بخشی از این محبوبیت به دلیل موقعیت جغرافیایی این شهر وجود کوه، جنگل و دریای مدیترانه می باشد و بخش دیگر آن به دلیل مکان های دیدنی و تاریخی بی نظیر آنتالیا است.

حتما میدانید که لازمه یک سفر خوب و خاطره انگیز رزو اقامتگاهی مناسب و خرید بلیط هواپیما است. بعد از انجام این امور نوبت به کسب اطلاعات درباره جاذبه های گردشگری، مکان های دیدنی، مراکز خرید و... مقصد مورد نظر می باشد. ما در این صفحه از وب سایت بوکینگ به معرفی این مکان ها می پردازیم.

معرفی زیباترین سواحل آنتالیا

ساحل بلک (Belek): این ساحل به وسعت 17 کیلومتر در غرب شهر آنتالیا درست جایی که اماکن تاریخی و جنگل های سرسبز متعددی وجود دارد، قرار گرفته است. علاوه بر جاذبه های دیدنی در این ساحل زمین گلف کریستال تاتا، زمین تنیس، آبشار و سالن های مجهز برای برگزاری مجالس و قرارهای کاری هم وجود دارد.

ساحل کنیالتی: کنیالتی یکی دیگر از ساحل های زیبا و مجهز آنتالیا است. این ساحل در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و به دلیل داشتن تفریحات متنوع مانند، پینت بال، سوارکاری، گلف و غواصی یک مکان بی نظیر برای گردش و خوشگذرانی به خصوص در فصل تابستان محسوب می شود. اطلاعات و جزئیات مربوط به بهترین تورهای ترکیه را می توانید در وب سایت بوکینگ مشاهده نمایید.

ساحل لارا: لارا شلوغ ترین ساحل آنتالیا محسوب می شود زیرا فاصله آن تا مرکز شهر تنها 6 کیلومتر می باشد. استراحتگاه های زیبا، تفریحات آبی متنوع و مکان های دیدنی و فوق العاده جذاب این ساحل محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارند.

ساحل آلانیا: این ساحل بهترین مکان برای افرادی است که میخواهند حمام آفتاب بگیرند و یا تفریحات آبی متنوعی را تجربه کنند. این ساحل وسعت کمی دارند اما به دلیل امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است.

ساحل کمر (Kemer): شهرت این ساحل به آبشارهای متعدد آب شیرین و چشمه های فراوان و زیبای آن می باشد. امکانات این ساحل کاملا مدرن و بروز بوده و تفریحات متنوعی مانند، کشتی سواری، غواصی، شنا و... وجود دارد. استراحتگاه پلکانی شکلی در قسمتی از این ساحل قرار دارد و دسترسی به ساحل و تفریحات را برای مسافران آسان می کند. اگر بخواهیم میزان محبوبیت سواحل انتالیا را دسته بندی کنیم باید بگوییم که لارا و کمر محبوبیت بیشتری بین گردشگران دارند.

ساحل سیده (Side): ساحل سیده یک منطقه بندری بوده و مراکز خرید بسیاری دارد. شما می توانید علاوه بر حمام آفتاب از مراکز دیدنی و فروشگاه های سیده هم دیدن کنید و یک روز از سفر خود را به این منطقه اختصاص دهید.

ساحل اُلیمپوس (Olimpos): برای تماشای آب های نقره ای و پوشش گیاهی بی نظیر در آنتالیا حتما به این ساحل بروید. وجود رستوران و کافه های متنوع در این ساحل شما را از شلوغی و هیاهو دور می کند و احساس خوبی را به وجود می آورد.

جست و جو بین متنوع ترین تورهای ترکیه در بوکینگ

بهترین بازارهای محلی آنتالیا

اکثر گردشگرانی که تورهای ترکیه را برای تفریح و گشت و گذار انتخاب می کنند به دنبال مراکز خرید و بازارهای محلی شهر مقصد هستند. باید بگوییم که تعداد مراکز خرید و بازارهای سنتی آنتالیا بسیار زیاد بوده و به عنوان جاذبه های دیدنی آن معرفی می شوند. ما در ذیل بازارهای محلی آنتالیا را عنوان می کنیم.

  • بازار فرش لیدیا سوزانی (Lidya Suzani Carpet Gallery)
  • بازار قدیمی آنتالیا (Old Bazaar Antalya)
  • شنبه بازار آنتالیا (Cumartesi Pazarı)
  • بازار گاراژ شرقی آنتالیا (Dogu Garaji Market)
  • بازار کاله ایچی
  • بازار غذای سرپوشیده آنتالیا

معرفی قلعه تاریخی و موزه های آنتالیا

قلعه رومی از مکان های دیدنی و هیجان انگیز انتالیا برای گردشگران است. این قلعه بیش از دو قرن قدمت دارد و یکی از نشانه های تمدن دیرینه انتالیا می باشد. موزه های مختلف از دیگر جاذبه دیدنی تور آنتالیا هستند. در ادامه ما به معرفی آنها می پردازیم.

موزه باستان شناسی: این موزه اشیا ارزشمند و گرانبها از آثارهای باستانی بسیار قدیمی ترکیه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. با بازدید از این موزه از وقایع و داستان های مربوط به زمان قدیم این کشور و منطقه مطلع می شوید.

موزه سونا اینان کرک: وسعت این موزه بسیار کم است اما از اشیا و لوازم بسیار ارزنده ای که مربوط به آداب و رسوم ترکیه هستند، نگهداری می کند. بازدید از این مکان ها برای هر گردشگری جالب و هیجان انگیز خواهد بود. آنتالیا با داشتن موزه ها و مکان های دیدنی ارزشمند از بهترین تورهای ترکیه برای سفر و گشت و گذار محسوب می شود.

خانه موزه آتاتورک: این موزه با جمع آوری اسناد و مدارک مربوط به تاسیس جمهوری ترکیه وقایع مربوط به آن سال ها را نمایش می دهد.

موزه اسباب بازی: این موزه متفاوت ترین موزه ای است که میتوانید در آنتالیا از آن بازدید کنید. موزه اسباب بازی در نزدیکی بندر این شهر قرار دارد و در واقع با به نمایش گذاشتن لوازم اسباب بازی های قدیمی خاطرات گذشته را یادآوری می کند.

موزه زیست شناسی: این موزه به نمایش جانوران دریایی که رو به انقراض هستند میپردازد. معمولا این نوع موزه ها برای افرادی که به دنبال علم و دریافت اطلاعات خاص از جانوران کمیاب هستند جالب خواهد بود. ناگفته نماند که این موزه با نمایش انواع صدف های زیبا، ماهی های استخوانی و... بدون شک مکان جالب و سرگرم کننده ای است.

جست و جو بین متنوع ترین تورهای ترکیه در بوکینگ

بررسی آب و هوای آنتالیا

به طور کلی آنتالیا در جنوب دریای مدیترانه قرار گرفته است به همین دلیل آب و هوای مدیترانه ای دارد. زمستان های این شهر معتدل و بارانی و تابستان های آن گرم و خشک است. به طور میانگین دمای هوا آنتالیا در تابستان بین 28 تا 36 درجه بوده و زمستان های آن بین 9 تا 15 درجه سانتی گراد می باشد. بارش برف و باران های شدید در آنتالیا به ندرت اتفاق می افتد و هوای این شهر در بیشتر روزهای سال گرم و آفتابی است. این موضوع یکی از دلایل پرطرفدار بودن تورهای ترکیه به خصوص تور مسافرتی شهر استانبول و آنتالیا می باشد.

تفریحات متنوع آبی سواحل آنتالیا

کشور ترکیه از سه جهت مختلف با دریا احاطه شده است. این موقعیت باعث ایجاد امکانات و تفریحات متنوع آبی در شهرهای مختلف ترکیه شده و محبوبیت زیادی در بین گردشگران این کشور دارد. در ادامه ما برخی از تفریحات آبی سواحل آنتالیا را معرفی می کنیم.

  • غواصی و دیدن هزاران رنگ بینظیر در زیر آب ها
  • تجربه ای فوق العاده هیجان انگیز توسط زیردریایی های توریستی آنتالیا
  • صخره نوردی آبی هیجان انگیزترین نوع صخره نوردی در تورهای آنتالیا
  • دریانوردی و تماشای دریای زیبا مدیترانه
  • ماهیگیری تجربه ای متفاوت و سرگرم کننده در محبوب ترین تور ترکیه
  • پاراسیلینگ یا پاراگلایدر در آب از تفریحات مهیج آنتالیا
  • پرواز بر روی آب های مدیترانه با فلای بورد
  • جت اسکی و تجربه هیجان انگیز شنا با موتور در آنتالیا
  • رفتینگ یا قایق سواری بر روی آب های خروشان
  • دلفین لند و تجربه یک روز خاطره انگیز در یکی از مراکز تفریحی آنتالیا

تجربه یک روز هیجان انگیز در بهترین پارک های آنتالیا

در این قسمت بهترین پارک های آنتالیا را برای انجام تفریحات آبی هیجان انگیز و بی نظیر معرفی می کنیم. آشنا بودن با این مکان ها برای سفر با تورهای مسافرتی ترکیه تاثیر زیادی به بدون چالش بودن سفر شما دارد.

  • پارک آبی آکوا
  • پارک آبی ریکسوس پریمیوم
  • پارک آبی ددمان
  • پارک آبی لند آف لجندز

معرفی بهترین تفریحات و رستوران ها در فضای شهری آنتالیا

اکثر کسانی که یکی از تورهای ترکیه را برای سفر خود انتخاب می کنند برای خوشگذرانی بیشتر و تماشای مکان های دیدنی و مهیج این کشور شب ها را هم به گردش و تفریح اختصاص می دهند. به همین دلیل قبل از سفر باید اطلاعات دقیقی درباره رستوران ها و تفریحات شبانه در فضای شهری انتالیا داشته باشند.

باید بگوییم که به دلیل محبوب بودن انتالیا در بین گردشگران اکثر مغازه ها، رستوران ها، کافه ها، کلوب ها و مراکز خرید در مناطق مختلف این شهر مانند، کایچی، ساحل لارا، بلک، سیده، بندر کاس تا دیروقت باز هستند.

بهترین زمان سفر به انتالیا

با توجه به نوع آب و هوای آنتالیا بهترین زمان برای سفر به این شهر اواخر فروردین تا اواسط آبان است. در این زمان دمای هوا گرم بوده و امکان انجام انواع تفریحات آبی امکانپذیر می باشد. در این تایم که تایم طلایی سفر به ترکیه است متنوع ترین تورهای ترکیه را با نرخ های مختلف در بوکینگ پیدا می کنید. عموما نرخ بلیط ها در این زمان بیشتر از فصل پاییز و زمستان است.

نحوه تهیه بلیط و رزرو هتل

ما در مجموعه بوکینگ لیست تمام هتل های آنتالیا از ارزانترین تا گرانترین را برای شما دسته بندی کرده ایم. همچنین خرید بلیط را به صورت غیرحضوری با مناسب ترین قیمت فراهم آورده ایم تا شما سفر بدون دغدغه ای را تجربه نمایید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط و قیمت بلیط های آنتالیا و دسترسی به لیست هتل های این شهر توریستی، عضو وب سایت بوکینگ شوید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز