خبرگزاری کار ایران

قرعه‌گردون اتاقک با کلی جایزه و تخفیف شروع شد!

قرعه‌گردون اتاقک با کلی جایزه و تخفیف شروع شد!
کد خبر : ۱۵۲۵۵۳۸

اتاقک، پلتفرم آنلاین رزرو انواع اقامتگاه مثل: ویلا، کلبه، سوئیت و آپارتمان، بومگردی و غیره در سراسر ایران و ترکیه است که در جدیدترین مسابقه خود با نام «قرعه‌گردون» و شعار «یه گردونه که سفرت رو می‌گردونه» به شما جایزه‌های مختلفی می‌دهد. شما می‌توانید دوستان خود را هم در این مسیر هیجان‌انگیز همراه کنید تا جایزه‌های بیشتری ببرید. چطور؟ بیشتر برایتان بگوییم؟ با ما همراه باشید.

 

در قرعه گردون همه دست‌ِ پُر خواهند بود

برای شرکت در قرعه‌گردون اتاقک، کافی است شماره موبایل‌تان را وارد کنید از طریق کدی که برایتان ارسال می‌شود، بازی را شروع کنید. وقتی گردونه را می‌چرخانید، فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا گردونه روی جوایز مختلف توقف کند. هر کدام از این موارد، یا کد تخفیف هستند یا جوایز مختلفی مثل:

  • شانس شرکت در قرعه‌کشی PS5
  • شانس شرکت در قرعه‌کشی ZFOLD 5
  • انواع کدهای تخفیف ۵ تا ۱۰۰درصدی

یکی از شانس‌ها هم شانس چرخاندن مجدد گردونه و رسیدن به یکی از گزینه‌های بالا برای شما خواهد بود.

 

                                                                                                            شروع بازی

 

قرعه‌گردون اتاقک با کلی جایزه و تخفیف شروع شد!

با اتاقک، در چند دقیقه اقامتگاه‌تان را در مقصد دلخواه رزرو کنید!

از خدمات سامانه اتاقک که استفاده می‌کنید، محدودیت‌های سفر برای تعیین مقصد و اقامتگاه دیگر معنایی ندارد. در این سامانه آنلاین، به هر نوع اقامتگاهی که بخواهید دسترسی خواهید داشت. کافی است بگردید و ببینید که کدام ویلا، سوئیت، آپارتمان و… ، برایتان مناسب‌تر است:

به سایت اتاقک سر بزنید و ویلاهای دلخواه‌تان را پیدا کنید: https://www.otaghak.com/

فرقی نمی‌کند که راهی شهری برای تفریح هستید یا زیارت، شاید هم مقصدتان جایی است میان جنگل و دریا؛ در هر حال، اتاقک گزینه‌های متنوعی را به شما معرفی می‌کند که با بودجه سفر و شرایط شخصی‌تان تطابق داشته باشد. حالا که با اتاقک آشنا شدید، بیایید به مسابقه برگردیم و اطلاعات بیشتری درباره آن به‌دست بیاوریم.

دوستان‌تان را هم به قرعه‌گردن دعوت کنید

با شرکت در قرعه‌گردون اتاقک می‌توانید با دعوت از دوستان‌تان هم جایزه بگیرید. چطور؟ کافی است که آن‌ها را به بازی دعوت کنید. با دعوت هر فرد، شانس‌های خودتان را برای چرخاندن دوباره گردونه بیشتر می‌کنید. شرایط از چه قرار است:

  • اگر دوستی که دعوت می‌کنید، عضو اتاقک باشد، یک شانس برای چرخاندن دوباره نصیب‌تان می‌شود.
  • اگر دوستی که دعوت می‌کنید، حساب کاربری نداشته باشد، سه شانس دوباره برای چرخاندن گردونه به شما داده می‌شود.

هرچقدر افراد بیشتری را به بازی دعوت کنید، شانس‌های بیشتری برای چرخش مجدد گردونه می‌گیرید. ضمن اینکه می‌توانید وارد لیگ معرف‌های برتر شوید و جوایز اختصاصی کسب کنید. اگر بتوانید تعداد زیادی از کاربران دیگر را با خود در مسابقه همراه کنید، در میان افرادی قرار می‌گیرید که شانس بردن جوایز زیر را دارند:

قرعه‌گردون اتاقک با کلی جایزه و تخفیف شروع شد!

در قرعه‌گردون، شانس‌تان را امتحان کنید و جایزه بگیرید. با دعوت از دوستان‌تان هم فرصت دیگری برای کسب جایزه‌های جدید و جذاب خواهید داشت.

چیزی به قرعه‌گردون نمانده، جا نمانید

قرعه‌گردون اتاقک از دهم شهریور ماه ۱۴۰۳ شروع شده‌است و تا پایان آن ادامه دارد. برای پیگیری اخبار و اطلاع از برندگان قرعه‌کشی هم می‌توانید صفحه اینستاگرام اتاقک را دنبال کنید. دیگر سفرکردن مانند قدیم‌ترها نیست. این روزها با وجود خدماتی که از سوی سامانه‌ای مانند اتاقک در اختیارتان است، محدودیت‌ها و نگرانی‌ها بابت اقامت و برنامه‌ریزی‌های مختلف سفر به پایان رسیده است. اتاقک می‌خواهد که شما هم مانند بسیاری از مردمان نقاط مختلف دنیا به امکانات رفاهی بیشتری برای برنامه‌ریزی انواع سفرها دسترسی داشته باشید. با قرعه‌گردون، حس خوش‌شانسی را بیشتر از همیشه تجربه کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز