خبرگزاری کار ایران

چرا باید کتاب «بازی‌گوش بازی‌ساز» به نویسندگی مازن حریری را بخوانیم؟

چرا باید کتاب «بازی‌گوش بازی‌ساز» به نویسندگی مازن حریری را بخوانیم؟
کد خبر : ۱۵۲۴۴۰۰

«بازی‌گوش بازی‌ساز» نوشته مازن حریری، جدیدترین کتابی است که در حوزه کارآفرینی منتشر شده است. همه ما قبل از هر کاری از خودمان این سوال را می‌پرسیم که چرا باید وقت ارزشمندان را برای خواندن یک کتاب یا تماشای یک فیلم و یا موارد مشابه اختصاص دهیم؟ پاسخ روشن است چراکه تنها چیزی که راه بازگشت به آن را نداریم زمان است.

چرا باید کتاب «بازی‌گوش بازی‌ساز» به نویسندگی مازن حریری را بخوانیم؟

«بازی‌گوش بازی‌ساز» نوشته مازن حریری، جدیدترین کتابی است که در حوزه کارآفرینی منتشر شده است. همه ما قبل از هر کاری از خودمان این سوال را می‌پرسیم که چرا باید وقت ارزشمندان را برای خواندن یک کتاب یا تماشای یک فیلم و یا موارد مشابه اختصاص دهیم؟ پاسخ روشن است چراکه تنها چیزی که راه بازگشت به آن را نداریم زمان است. زمان ازدست‌رفته که می‌تواند برای کارهای مهم‌تری صرف شود باید حتما برای موارد خاص و ویژه صرف شود. «بازی‌گوش بازی‌ساز» اما دلایل قانع‌کننده زیادی دارد برای اینکه شمارا جذب خودش کند و توسط شما خوانده شود. ما در این گزارش به بخش‌های کوتاهی از این کتاب که به قلم مازن حریری نوشته شده، می‌پردازیم.

 

چگونه یک کارآفرین موفق باشیم؟

مازن حریری یکی از موفق‌ترین کارآفرینان ایران و صاحب برند‌های مطرحی چون کامان، دافی، آمبرلا، میسویک، کاپوت، کدکس و ... است که جدیدا کتابی درباره تجربیات خود درزمینه کارآفرینی به چاپ رسانده است.

در این کتاب به صوت مفصل به عوامل مهم و تاثیرگذار برای موفقیت در کارآفرینی اشاره شده است. حریری با یک نثر روان و شیرین، با بازگو کردن تجربیات عینی خود از دوران کاری‌اش، از فرازوفرودهای کاری یک کارآفرین می‌‌گوید، از اینکه باوجود چالش‌های بسیار اقتصاد ایران، چگونه می‌‌توان یک صنعت را سرپا نگاه داشت و از دل هر تهدیدی، فرصتی بی‌نظیر به دست آورد و با تمام شکست‌ها ناامید نشد.

او در کتاب «بازی‌گوش بازی‌ساز»، با بهره‌گیری از تجربیات گسترده خود و با الگوبرداری از پدرش «رئوف حریری» که یکی از سرآمدترین کارآفرینان ایرانی بوده است، به خوانندگان نشان می‌‌دهد که چگونه با نگرشی خلاقانه، اشتیاق فراوان و ترکیب جاه‌طلبی و وطن‌دوستی، می‌‌توان یک کارآفرین موفق شد.

چرا باید کتاب «بازی‌گوش بازی‌ساز» به نویسندگی مازن حریری را بخوانیم؟

 

 

 

 

چنان‌که در کتابش آورده است:

«مطمئنم اگر اشتیاق و علاقه به کسب‌وکارم نداشتم، در سختی‌هایی که در مسیر کارآفرینی پیش می‌‌آید که تعدادشان هم کم نیست، در همان پیچ اول جا می‌زدم و عطایش را به لقایش می‌‌بخشیدم. اگر انگیزه‌ام فقط پول بود، قطعی بدانید که وسط راه بازمی‌گشتم و رشته کار را رها می‌کردم. فقط عشق دیوانه‌وار‌است که می‌‌تواند باعث تاب‌آوری مسیر شود.»

او با روحیه مشارکت و کار تیمی، همواره بر این اصل معتقد است که یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت در کسب‌وکار، آموزش و یادگیری پویا و مداوم است و با داشتن روحیه مشارکت و کار تیمی ‌‌بین کارکنان، می‌‌توان به‌جای رقیب، از آن‌ها دوست و همکار ساخت که همگی موفقیت در شرکت خود را، ارجح به هر چیزی بدانند.

«بازی‌گوش بازی‌ساز» یک سفر ماجراجویانه

از نظر او، سفر کارآفرینی، مهم‌ترین، باارزش‌ترین و انسان‌سازترین سفری است که هر انسانی می‌‌تواند تجربه کند. چراکه وقتی این سفر را تجربه می‌کنی، مهارت‌هایی را به دست می‌‌آوری و چیزهایی را تجربه می‌‌کنی که چنان از تو آدم دیگری می‌‌سازد که نمی‌‌توانی خودت را با قبل مقایسه کنی.

مازن حریری یکی از کارآفرینانی است که همیشه در همه امور پیش‌قدم و پیشرو بوده است، از استفاده از هوش مصنوعی در جهت ارتقای سطح فروش گرفته تا تشکیل فوکوس گروپ‌های متعدد جهت آگاهی از سلیقه مشتریان تا انجام بازی‌ها و سرگرمی‌‌های تیمی ‌‌برای افزایش حس مشارکت و کار تیمی در کارکنان و همه این تجربیات را با نثری دل‌نشین در این کتاب توضیح داده است.

مازن حریری در «بازی‌گوش بازی‌ساز» که توسط انتشارات نگاه نوین منتشرشده است، به شما می‌‌آموزد که چگونه با بازیگوشی و خلاقیت، به یک بازی‌ساز موفق در دنیای تجارت تبدیل شوید و برندهایی قدرتمند و ماندگار بسازید.

https://www.ketabdone.com/product/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز