خبرگزاری کار ایران

شهربازی، فریاد شادی یا ترس از حادثه

شهربازی، فریاد شادی یا ترس از حادثه
کد خبر : ۱۵۱۳۲۹۳

حوادث مکرر در شهربازی ها اعتماد مردم را از بین می برد

هنوز یک ماه از تابستان نگذشته که شاهد چندین مورد حادثه در شهربازی‌های کشور هستیم و این مسئله باعث نگرانی مردم و عدم اطمینان آنها به دستگاه های بازی شده است.

ایلنا گزارش می‌دهد؛ هر ساله با آغاز تابستان و تعطیلی مدارس، کودکان و بزرگسالان بخشی از تفریحات شان را در شهربازی‌ها و پارک‌‎ها می‌گذرانند.

شهربازی‌ها که در دو نوع سرپوشیده و فضای باز فعالیت دارند هر روزه میزبان بخش بزرگی از مردم هستند اما ایمنی تجهیزات شهربازی ها مساله مهمی است که شاید انتشار یک خبر  از حادثه این اماکن تفریحی هم برای آن زیاد باشد.

هنوز یک ماه از تابستان نگذشته که چندین مورد حادثه از شهربازی‌های کشور گزارش شده است که مردم را در شوک و حیرت فرو برده، اما آیا این حوادث پایان خواهد یافت یا باید شاهد اتفاقات وخیم‌تری بود؟

متاسفانه تابستان امسال تابستانی پر حادثه بود چرا که هر چند روز یکبار خبری از سانحه در یکی از شهربازی های کشور منتشر می شد، وضعیت به گونه ای بود که دو هفته از حادثه شهربازی دریاچه خلیج فارس نگذشته  حادثه ای دیگر در شهربازی تربت حیدریه رخ می دهد، هر چند کسی در این دو حادثه آسیبی ندید اما در حادثه شهربازی هشتگرد که آخرین مورد بود یک دختر نوجوان هفده ساله در اثر سقوط از دستگاهی شش متری به کما رفت.

به نظر می رسد حوادث این چنینی که پشت سر هم تکرار می شود این سوال را برای مردم مطرح می کند که اگر در تابستان قرار نیست با آسایش خاطر از وسایل شهربازی استفاده کنند پس چه زمانی می‌توانند به این اسباب بازی ها اطمینان کنند؟

این موضوع نشان‌دهنده آن است که این صنعت با یک خلاء کلی روبروست که باید هرچه سریعتر از سوی مسئولین این صنعت رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز