خبرگزاری کار ایران

پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات ghooiran.com

پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات  ghooiran.com
کد خبر : ۱۴۹۵۴۴۸

وب سایت قو ایران به‌عنوان پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور شناخته می‌شود که امکان درج آگهی با بهترین قیمت را برای مخاطبان از سراسر کشور فراهم کرده است.

دیجیتالی شدن زندگی‌ها در طول چند سال گذشته باعث شده تا اکثر کسب و کارها به سوی ورود به دنیای دیجیتال روی بیاورند. و بدین سوی پلتفرم‌هایی وجود دارند که امکان ثبت آگهی را برای مشاغل مختلف که عمده مخاطبان آن از سراسر کشور می باشند فراهم می‌سازند. از جمله پرطرفدارترین وب سایت‌های درج آگهی در کشور، می‌توان به وب سایت قو ایران اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این سایت برتر آگهی و تبلیغات در ایران آشنا کنیم.

 

قو ایران؛ پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات

مزایای ثبت آگهی در بهترین سایت آگهی کشور در چیست؟

ثبت آگهی در بهترین سایت تبلیغ در کشور مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت. فضای اینترنت امروزه به‌عنوان پرمخاطب ‌ترین فضای عمومی در سراسر جهان شناخته می‌شود که افراد از سراسر جهان با ابزارهای مختلف در آن فعالیت می‌کنند. از این رو با تبلیغات و ثبت آگهی در فضای اینترنت، امکان مشاهده توسط تعداد بسیار بیشتری از افراد وجود خواهد داشت. با تبلیغات اینترنتی امکان هدف‌گذاری دقیق‌تر تبلیغات انجام شده بر اساس جنسیت، سن، موقعیت جغرافیایی، سابقه خرید و موارد این چنینی وجود دارد.

در ضمن، انجام تبلیغات و ثبت آگهی ویژه در پربازدیدترین سایت تبلیغات در سراسر ایران، هزینه به مراتب کمتری را نسبت به تبلیغات فیزیکی خواهد داشت. هزینه انجام تبلیغات در یک شبکه تلویزیونی در مقایسه با انجام همان تبلیغ در یک سایت برتر آگهی و تبلیغات در ایران قابل مقایسه نخواهد بود. بدین دلیل که برای انجام یک تبلیغات تلویزیونی در یک کانال پربازدید ممکن است تا چندین میلیارد تومان از فرد یا شرکت دریافت شود. در حالی که انجام همان تبلیغات در یک سایت اینترنتی پربازدید با هزینه بسیار کمتر، حتی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان انجام خواهد گرفت.

به کمک تبلیغات در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور، امکان تعامل بیشتر با مخاطب وجود داشته و شما می‌توانید انعطاف پذیری بیشتری را در ثبت آگهی داشته باشید. از این رو قادر خواهید بود تا در کوتاه‌ترین زمان و با توجه به وجود تغییرات در بازار، نسبت به تغییر استراتژی‌های تبلیغاتی و فروش اقدام کنید.

در ضمن، در کنار اینکه با انجام تبلیغات در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور، امکان مشاهده آگهی‌های شما توسط تعداد زیادی از مشتریان وجود دارد، این بازدیدها بسیار ارزشمند بوده و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. از این نظر که میزان بازدیدها در چه زمان‌هایی بیشتر بوده و چه قشری از جامعه توجه بیشتری به آن داشته‌اند.

پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات  ghooiran.com

        ثبت آگهی در قو ایران

 

چه آگهی‌هایی را می‌توان در جدیدترین سایت آگهی و تبلیغات قرار داد؟

مشاغل مختلفی می‌توانند جهت ثبت آگهی در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشوری یعنی سایت قو ایران اقدام کنند. از آنجایی که این وب سایت به‌عنوان یک مرجع عمومی برای ثبت آگهی و درج تبلیغات شناخته می‌شود، قشرهای مختلف جامعه می‌توانند در صفحات این وب سایت اقدام به ثبت آگهی نمایند. در اینجا شما را با برخی از پرتقاضاترین مشاغل جهت ثبت آگهی در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات آشنا خواهیم کرد:

 

تبلیغات سالن زیبایی:

یکی از پرطرفدارترین موارد تبلیغات در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشور مربوط به تبلیغات سالن زیبایی است. سالن‌های زیبایی از سراسر کشور می‌توانند در وب سایت قو ایران ثبت نام کرده و خدمات خود را به بازدید کنندگان این وب سایت معرفی کنند. وب سایت قو ایران در حال حاضر به‌عنوان یک برند و سایت برتر آگهی و تبلیغات در ایران شناخته می‌شود و تعداد بالایی از بازدید از صفحات را در طول روز ثبت می‌کند. همه روزه بیش از هزاران بازدید کننده از صفحات این وب سایت بازدید می‌کنند. از این رو، با ارائه تبلیغات سالن‌های زیبایی در این وب سایت می‌توانید خدمات خود را به مخاطبان ما معرفی کنید.

 

تبلیغات مطب‌های پزشکی:

مطب‌های پزشکی از دیگر مشاغلی هستند که می‌توانند در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشور یعنی وب سایت قو ایران تبلیغات ثبت کنند. جهت ثبت آگهی برای تبلیغات مطب‌های پزشکی تنها کافی است تا وارد وب سایت شده و پس از انجام ثبت نام اولیه، آگهی مطب پزشکی را در صفحه خود درج نمایند. در ضمن توصیه می‌شود تا آدرس مطب پزشکی را به همراه اطلاعات تماس در آگهی خود درج نمایید و تصاویری از فضای مطب را نیز در آگهی خود قرار دهید.

 

سایت خرید و فروش کالای نو و دست دوم و کارکرده:

از دیگر مشاغلی که می‌توانند از خدمات ثبت آگهی در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشور استفاده کنند، مشاغل دارای خرید و فروش کالای نو و دست دوم و کارکرده هستند. این مشاغل می‌توانند خدمات خود در حوزه خرید و فروش انواع کالای نو و کارکرده را به اطلاع مخاطبین ما از سراسر کشور رسانده و آدرس و شماره تماس خود را برای ارتباط مخاطبان با خود در آگهی درج نمایند.

 

آگهی‌های استخدام و کاریابی در کشور:

وب سایت قو ایران در حال حاضر به‌عنوان نمونه‌ای از بهترین سایت استخدام و کاریابی در کشور شناخته می‌شود. بسیاری از افراد جویای کار، جهت پیدا کردن فرصت شغلی بهتر، به بررسی آگهی‌های اینترنتی می‌پردازند که توسط کارفرمایان ثبت می‌شوند. با درج آگهی استخدامی در وب سایت قو ایران به‌عنوان بهترین سایت آگهی می‌توانید به تعداد قابل توجهی از مخاطبان از سراسر کشور دسترسی پیدا کنید. سپس باید منتظر ارتباط این افراد با واحد پشتیبانی و استخدامی مجموعه خود از طریق راه‌های ارتباطی که تعیین می‌کنید، باشید.

 

سایت‌های فروشگاهی:

سایت‌های فروشگاهی از دیگر مشاغلی هستند که می‌توانند از خدمات درج آگهی در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشور بهره ببرند. فرقی نمی‌کند که شما یک فروشگاه اینترنتی و یا فروشگاهی فیزیکی در شهر خود را اداره می‌کنید، در هر صورت می‌توانید با معرفی محصولات خود و ارائه نشانی و اطلاعات تماس، خدمات خود به تعداد بسیار زیادی مشتریان از سراسر کشور معرفی کنید.

 

مشاغل خدماتی:

مشاغل خدماتی از دیگر مشاغلی هستند که می‌توانند از خدمات درج آگهی در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشور سود ببرند. وب سایت قو ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات در سراسر ایران شناخته می‌شود. به کمک تبلیغات و ثبت آگهی در این وب سایت می‌توانید خدمات خود را به میلیون ها نفر از سراسر کشور معرفی کنید.

پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات  ghooiran.com

هزینه ثبت آگهی در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشور چقدر است؟

 

هزینه ثبت آگهی در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشور:

احتمالاً برای شما جالب توجه باشد که بدانید هزینه ثبت آگهی و تبلیغات در پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات کشور، یعنی وب سایت ایران چقدر است. با مراجعه به بخش تعرفه آگهی در وب سایت قو ایران می‌توانید تعرفه ثبت آگهی در این وب سایت را مشاهده نمائید. در حال حاضر، تعرفه ثبت آگهی ویژه در وب سایت قو ایران تنها ۴۰ هزار تومان است. این هزینه در برابر جامعه‌ای که تبلیغات شما را مشاهده خواهند کرد، کمترین ارزش را خواهد داشت.

در ضمن یک خدمت دیگر در وب سایت قو ایران برای مشتریان محترم ارائه شده است، آن هم اینکه مشتریان می‌توانند از خدمات نردبان آگهی به‌صورت جداگانه بهره‌مند شوند. خدمات نردبان آگهی بدین صورت است که آگهی شما پس از نردبان تا ثبت آگهی‌های جدیدتر، به بخش‌های پایین‌تر منتقل نمی‌شود. به جای آن، آگهی شما تا مدت زمان بیشتری در بالای صفحه باقی می‌ماند و احتمال مشاهده توسط مخاطبان بیشتری را ایجاد می‌کند.

با ثبت آگهی در وب سایت قو ایران می‌توانید از خدمات این وب سایت با هزینه‌ای بسیار پایین بهره ببرید. همچنین این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز به دریافت راهنمایی‌های بیشتر، با پشتیبانی این وب سایت در ارتباط باشید. نباید فراموش کرد که بهترین سایت کلیه مشاغل کسب و کار شما سایت قو ایران می‌باشد. با ثبت آگهی در این وب سایت، می‌توانید خدمات و محصولات خود را به جامعه بزرگی در سطح شهر و حتی کشور معرفی کنید.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز