خبرگزاری کار ایران

نشست بصیرتی با حضور مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درذوب آهن اصفهان

نشست بصیرتی با حضور مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درذوب آهن اصفهان
کد خبر : ۱۴۸۸۴۴۶

نشست بصیرتی به مناسبت هفتمین روز شهادت آیت الله رئیسی شهید جمهور با محوریت مسائل جاری کشور با حضور محمد وحدتی مشاور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مهدی کریمی معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، سرهنگ عطایی رییس سازمان بسیج کارگری استان، جمعی از مدیران و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی ، چهارشنبه ۹ خرداد ماه به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت در محل سالن تشریفات روابط عمومی و همچنین سالن جلسات دفتر مدیرعامل ذوب آهن با حضور مدیران این مجتمع برگزارشد.

محمد وحدتی مشاور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سخنران مدعو به تشریح مسائل جاری کشور، خدمات رئیس جمهور شهید و سایر همراهان وی و همچنین مسائل جهان اسلام و مقاومت در فلسطین و لبنان پرداخت.
وی گفت :  بسیجیان حاضر در جلسه از مسائل جاری کشور و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آگاهی کامل دارند اما انتظار است که این آگاهی ها را به مردم منتقل کنند.
مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : مقاومت و پیروزی های بزرگ حماس و حزب الله لبنان و به زانو در آمدن اسراییل در باریکه غزه حاصل تلاش انقلاب اسلامی و الگوگیری از آن است ، مبادا ملت ایران این عظمت را فراموش کنند.
وحدتی اظهارداشت : دشمن همه چیز را وارونه جلوه می دهد و وظیفه بسیجیان و آگاهان جامعه است که با تبیین شرایط جاری کشور واقعیات را روشن کنند.
وی در ادامه با تشریح خدمات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی ، آمار پیشرفت های این دولت در حوزه های مختلف را برشمرد و با شرایط دولت های قبلی مقایسه نمود.  
محمد وحدتی در پایان جلسه توصیه نمود بعد از مشخص شدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مردم با توجه به  بیانات رهبر معظم انقلاب و با انتخاب اصلح، روند خدمات رئیس جمهور شهید را تداوم بخشند.

 سرهنگ عطایی رییس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان نیز در این جلسه گفت : قرارگاه جهاد تبیین استان با تاکید بر نظرات و تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در صدد تبیین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری است.
وی افزود : با تلاش بسیجیان و تمام انقلابیون، حضور گسترده اقشار مختلف مردم کشورمان در تشییع شهدای خدمت را به مشارکت بالا در انتخاب رئیس جمهور اصلح  با ویژگی های شهید رئیسی از جمله ولایت مداری و خستگی ناپذیری ، تبدیل می کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز