خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۳۸۲

در راستای افزایش هم‌افزایی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم‌نامه‌های جداگانه همکاری بانک رفاه کارگران و صندوق‌های تابعه این وزارتخانه امضاء شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم‌نامه‌ها در حاشیه نشست هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت‌های تحت نظارت که عصر روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارتخانه، دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران این وزارتخانه، سازمان و صندوق‌ها برگزار شد، به امضای دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از یک سو و دکتر مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، دکتر کاظمی مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و مهندس نوعی مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز از سوی دیگر رسید.  

بر اساس این گزارش، دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه هم‌افزایی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منجر به ارتقای بهره‌وری ‌فعالیت‌ها می‌شود خاطرنشان کرد: حجم قابل توجهی از اقتصاد کشور در این وزارتخانه مدیریت می‌شود و بدون شک با توسعه همکاری‌های متقابل در وزارتخانه، بهره‌وری فعالیت‌ها افزایش می‌یابد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور، در سال‌های اخیر فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کاری خود را توسعه بخشیده و از این طریق دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده است و این آمادگی را دارد تا از مسیر هم‌افزایی با سازمان‌ها و صندوق‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همیار ارزشمندی برای این وزارتخاته در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای آن باشد. 

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: بانک رفاه کارگران با در اختیار داشتن بسته‌ای جامع از خدمات تسهیلاتی، اعتباری، حمایتی، ارزی، سرمایه‌گذاری، فناوری اطلاعات، بیمه‌ای و... آمادگی دارد همکاری‌های متقابل خود با سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را گسترش داده و با امضای اینگونه تفاهم‌نامه‌ها تعاملات فی‌مابین را افزایش و گام‌های اثربخشی در این مسیر برداریم. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز