خبرگزاری کار ایران

حضور مستقیم ذوب آهن اصفهان در قرارگاه مسکن کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۳۱۲

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: به وزیر کار اعلام کردیم که به عنوان یکی از اعضای این قرارگاه به طور مستقیم در جلسه حضور داشته باشیم.

به گزارش اختصاصی ایلنا، مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) در پاسخ به سوالات خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ذوب آهن در نهضت ملی مسکن نقش محوری دارد، گفت: در مذاکراتی که سال گذشته با وزیر راه و شهرسازی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که برای حمایت از نهضت ملی مسکن آقایان مستقیما از تولیدکننده مواد را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: در این راستا، تفاهنامه‌ای با صندوق توسعه مسکن را برقرار کردیم که عرضه 90 هزار تن سبد میلگرد به ارزش 2 همت این مجتمع عظیم صنعتی در روز دوشنبه مورخ 14 اسفند 1402 از طریق بورس کالا آغاز شده است.

کوهی افزود: این عرضه در راستای حمایت از طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار شدن آحاد مردم شهیدپرور ایران و همچنین همکاری در کاهش قیمت تمام شده مسکن انجام شده است و همچنان این پروسه در زمینه میلگرد، تیرآهن‌های سنتی و صنعتی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت ساخت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد تاکید است: ما هدف‌های لازم در این زمینه داریم. به وزیر کار نیز اعلام کردیم که به عنوان یکی از اعضای این قرارگاه به طور مستقیم در جلسه حضور داشته باشیم.

آمادگی ذوب آهن برای صادرات 

کوهی با اشاره به اینکه اولویت نخست ذوب آهن در زمینه صادرات H، تامین نیاز داخلی است، گفت: فعلا در حد تولید داخل برنامه‌ریزی کرده‌ایم اما طی مذاکراتی با هیئت‌های خارجی، چه قبل از نمایشگاه و حین نمایشگاه داشتیم، آماده همکاری برای تامین H به میزان دلخواه برای آنها هستیم.

وی در پایان بیان کرد: تیرآهن بال پهن، محصول سفارشی بوده که با توجه به سفارش طرف قرارداد، اقدام به تولید می‌کنیم؛ بنابراین صادرات H فعلا در زمینه مهندسی فروش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز