دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
مدیران ارشد بانک ایران زمین به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و به منظور قدردانی از زحمات کارکنان، با همکاران ادارات مرکزی دیدار کردند.
عبدالمجید پورسعید در این دیدار ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران، از زحمات یکایک کارکنان، قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید با هماهنگی، همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم مسیری که برای موفقیت بانک ترسیم شده است، پیموده و شرایط متناسب و مطلوبی را برای مشتریان و همکاران در بانک ایران زمین رقم بزنیم.
رییس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین پیشرفت امروز بانک را نتیجه زحمات بی وقفه همه همکاران و مشارکت مستمر آنان بیان کرد و افزود: همکاران در سال ۱۴۰۳ همانند سال های گذشته با درایت، تمام توان خود را به کار گیرند و جایگاه بانک ایران زمین را به آن شکل که در شأن همکاران و مشتریان این بانک است، حفظ نمایند.
علیرضا کریمی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین مصادف شدن ایام ماه رمضان و عید نوروز را مبارک بیان کرد و گفت: امیدوارم به برکت این ایام مبارک، خداوند متعال سال پیش رو را سالی پربرکت برای همه هموطنان، سرزمین مان و همکاران در بانک ایران زمین قرار دهد و همکاران ما با توان و وسعت دید بیشتر در جهت اعطلای نام ایران زمین و افزایش رضایت مشتریان گام بردارند.
وی همبستگی و تعهد میان همکاران بانک ایران زمین را ستودنی دانست و افزود: تک تک همکاران بانک ایران زمین بهترین هستند و دست در دست هم به تمامی اهداف خواهند رسید.
قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات یکایک کارکنان بانک در سال ۱۴۰۲، از تمامی همکاران خواست تا با اهتمام و جدیت بیشتر برای رشد و ارتقا جایگاه بانک در نظام بانکی کشور تلاش کنند.
عبداللهی مسئولیت کارکنان در شعب و ستاد را در سال جدید بسیار پر اهمیت بیان کرد و گفت: همکاران باید تلاش مضاعف و دقیق تری برای حفظ منافع بانک و پیشرفت عملیاتی در حوزه بانکداری داشته باشیم.
وی از تمامی همکاران خواست تا با همت و کوشش بیشتر این امکان را در اختیار مدیریت ارشد بانک قرار دهند تا بتوانند گام های موثرتری از جمله ایجاد امکانات رفاهی و معیشتی بیشتر در اختیار همکاران قرار دهند.
عبداللهی حرکت به سمت تحول دیجیتال در بانک ایران زمین را از اولویت های اصلی این بانک طی سال های اخیر بیان کرد و افزود: امروز با توجه به زیرساخت های ایجاد شده از سوی بخش فناوری اطلاعات، زمان بهره برداری و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک رسیده است.
عبداللهی بیشترین پتانسیل این بانک را سرمایه انسانی دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم در کنار یکدیگر با همدلی و مشارکت در سال جدید بتوانیم در قبال دستاوردهای بدست آمده، رضایت مشتریان را جلب کنیم.
وحید علیزاده مدیر امور شعب بانک ایران زمین در این دیدار از زحمات مدیران ارشد بانک قدردانی کرد و گفت: مدیران عالی بانک همیشه همراهی و همکاری مطلوبی با کارکنان شعب و امور شعب داشته اند و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با عملکردی بهتر، پاسخگوی زحمات آنان باشیم.