خبرگزاری کار ایران

ارائه 158 مقاله در هفتمین کنگره بین‌المللی «تحقیقات شیلات و آبزیان»/ ارائه مقالاتی از 17 کشور مختلف/ برگزاری رویداد «فناوری‌های نوین شیلاتی» برای حمایت از استارتاپ‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۲۳۵

دبیر اجرایی هفتمین کنگره بین‌المللی «تحقیقات شیلات و آبزیان» و رویداد «فناوری‌های نوین شیلاتی» گفت: 300 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال که پس از داوری از بین آنها، 100 مقاله به‌عنوان سخنرانی و 85 مقاله نیز برای ارائه به‌صورت پوستر انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، شهرام دادگر با بیان این مطلب، افزود: علاوه بر ایران، مقالاتی از پژوهشگران 17 کشور مختلف در این کنگره ارائه می‌‌شود و با توجه به تحریم‌هایی که بر علیه کشور ما وجود دارد، نشان می‌دهد از لحاظ علمی در حال فعالیت و همکاری هستیم و این تبادل نظرها میان دانشمندان و محققان ایرانی و دیگر کشورها، نشان از پیشرفت علمی کشورمان در زمینه‌های شیلات و آبزی‌پروری دارد.

وی اضافه کرد: همچنین از بین سخنرانان کلیدی، 6 نفر نیز از کشورهایی مانند: آلمان، هندوستان، پاکستان، عمان و پرو هستند.

دبیر اجرایی هفتمین کنگره بین‌المللی «تحقیقات شیلات و آبزیان»، اعلام کرد: این کنگره به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود که سه سالن مجزا برای نشست‌های حضوری و سه کانال مجازی نیز برای برگزاری آنلاین کنگره در نظر گرفته شده است.

دادگر توضیح داد: برای انتخاب مقالات در ابتدا 21 پنل در نظر گرفته شد و در نهایت، این 21 پنل در 6 سرفصل و پنل جمع شدند که در این میان، بیشترین مقالات (تعداد 40 مقاله) مربوط به آبزی‌پروری خواهد بود.

وی همچنین گفت: روز پایانی این کنگره به رویداد فناوری‌های نوین شیلاتی اختصاص پیدا کرده تا ایده‌های جدید و تاثیرگذار در صنعت شیلات و آبزی‌پروری شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

بنا بر این گزارش، هفتمین کنگره بین‌المللی «تحقیقات شیلات و آبزیان» و رویداد «فناوری‌های نوین شیلاتی»، 3 الی 5 دیماه در مرکز آموزش عالی کشاورزی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
حسین کاظمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز