خبرگزاری کار ایران

KTL کرمان خودرو به رتبه دوم کسب رضایت مشتری دست یافت

KTL کرمان خودرو به رتبه دوم کسب رضایت مشتری دست یافت
کد خبر : ۱۴۲۰۸۵۲

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، موفق به کسب رتبه دوم رضایت مشتری از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.

به گزارش ایلنا، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، توانست با کسب رتبه دوم در نظرسنجی از مشتریان در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیفزاید.

بنابراین گزارش،شرکت KTL توانست با تحقق اهداف از پیش تعیین شده در جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان عزیز در حوزه های عملکردی، ادراکی و اثربخشی و دیگر موارد مربوطه و با اصلاح فرایندها و رویه های مذکور، بتواند با امتیاز بالاتر از سایر شرکتهای خودرویی در رتبه دوم ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت ISQI (شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران) قرار بگیرد.

در این گزارش آمده است که رتبه شرکت KTL در ارزیابی انجام شده بالاتر از متوسط صنعت بوده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز