KTL کرمان خودرو به رتبه دوم کسب رضایت مشتری دست یافت
شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، موفق به کسب رتبه دوم رضایت مشتری از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.
بنابراین گزارش،شرکت KTL توانست با تحقق اهداف از پیش تعیین شده در جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان عزیز در حوزه های عملکردی، ادراکی و اثربخشی و دیگر موارد مربوطه و با اصلاح فرایندها و رویه های مذکور، بتواند با امتیاز بالاتر از سایر شرکتهای خودرویی در رتبه دوم ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت ISQI (شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران) قرار بگیرد.
در این گزارش آمده است که رتبه شرکت KTL در ارزیابی انجام شده بالاتر از متوسط صنعت بوده است.