خبرگزاری کار ایران

با استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی، پیشرو باشید

با استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی، پیشرو باشید
کد خبر : ۱۴۰۰۷۶۶

لوله های پلی اتیلن یکی از جدیدترین و پرکاربردترین تکنولوژی هایی هستند که بر پایه مواد اولیه نفتی و پلیمریزه شده تهیه می‌شوند. این لوله ها در صنایع متنوعی از قبیل کشاورزی، انتقال آب و فاضلاب، انتقال نفت و گاز و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، توجه بسیاری از کشاورزان و صاحبان صنایع، به استفاده از لوله های پلی اتیلنی در صنعت کشاورزی جلب شده است.

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی به چه عواملی بستگی دارد؟ کدام سایز لوله پلی اتیلن برای کشاورزی مناسب است؟ لوله پلی اتیلن کشاورزی چه کاربردهایی دارد؟ چرا باید از لوله پلی اتیلن در کشاورزی استفاده کنیم؟

اگر به دنبال خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی هستید، اما نمی دانید چه سایزی را باید بخرید و یا نمی‌دانید قیمت این نوع از لوله به چه عواملی بستگی دارد؛ به شما پیشنهاد می‌دهیم تا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

کاربرد لوله پلی اتیلن در کشاورزی چیست؟

بسیاری از کشاورزان از لوله پلی اتیلن استفاده می‌کنند تا بتوانند اهداف زیر را به درستی اجرا کنند:

  • جلوگیری از هدر رفت آب
  • کاهش مصرف آب حین آبیاری
  • کنترل میزان آب برای آبیاری زمین‌ها
  • جلوگیری از تجمع بی جای آب در زمین
  • تحمل بالای فشار آب و عدم ترکیدن و یا پارگی لوله
  • جلوگیری از تجمع لوله در یک نقطه و خراب شدن لوله
  • اجرای متد آبیاری قطره ای، آبیاری تحت فشار و یا آبیاری بارانی

اگر به دنبال خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت در صنعت کشاورزی هستید، به شما توصیه می‌کنیم تا این محصول را از بهترین و معتبرترین تولید کننده های لوله های پلی اتیلن در تهران تهیه کنید.

 

کدام سایز لوله پلی اتیلن برای کشاورزی مناسب است؟

انتخاب سایز مناسب لوله پلی اتیلن کشاورزی به عوامل مختلفی بستگی دارد. دانستن نوع آبیاری زمین کشاورزی، مهم ترین عامل تاثیر گذار در خرید سایز مناسب لوله پلی اتیلن می‌باشد. معمولاً لوله پلی اتیلنی که برای آبیاری قطره ای در کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، قطری به سایز 16 و یا 20 میلیمتر دارد.

با این حال قطر لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری بیشتر از سایر سایزهای لوله پلی اتیلن کشاورزی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله های پلی اتیلن، لوله های پلاستیکی ساخته شده از پلیمر، که باتوجه به ساختار شیمیایی منحصر به فرد خود دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند و همین ویژگی ها سبب شده تا در صنعت با استقبال بی نظیری روبرو شود.

5 دلیل برای استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی

اگر می‎‌خواهید در صنعت کشاورزی پیشرو شوید و محصولات متنوع و مرغوبی تولید کنید، مهم است که از چه نوع اتصالات و لوله هایی برای آبیاری زمین‌های خود استفاده می‌کنید!

5 مزیت، یا بهتر بگوییم 5 دلیل قانع کننده برای استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی، عبارت است از:

1. هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه

لوله هایی که از جنس پلی اتیلن ساخته می‌شوند، بر پایه اتیلن پلیمریزه شده، ساخته می‌شوند. هزینه این مواد اولیه در ابتدای کار ممکن است با توجه به معیارهایی همچون تغییر قیمت ارز و یا حتی تغییر قیمت مواد نفتی دچار نوسان شود؛ اما در نهایت محصولی به صرفه و اقتصادی به شمار می‌رود.

چرا که در کل هزینه‌های نصب، راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در لوله های پلی اتیلن کشاورزی؛ کمتر و اقتصادی تر از لوله های بتنی و یا آهنی می‌باشد.

2. قابلیت نصب و اتصال آسان:

وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و همچنین آسان بودن حمل و نقل در لوله های پلی اتیلن، یکی دیگر از دلایلی است که باعث نصب و راه اندازی آسان تر آن ها در زمین های کشاورزی شده است. نه تنها نصب و کار گذاشتن لوله های پلی اتیلن در زمین های کشاورزی کار سختی نیست، بلکه نصب اتصالات این لوله ها نیز به راحتی انجام می‌شود.

 3. بهداشتی و غیر سمی بودن لوله:

ساختار پلیمری یا پلاستیکی لوله های پلی اتیلنی در کشاورزی، باعث شده است تا تمامی سموم غیر بهداشتی از بدنه این لوله ها حذف شود و در مقابل، هیچ ماده سمی و غیر بهداشتی به بدنه داخلی لوله‌ها نچسبد. با به کار بردن لوله پلی اتیلن در کشاورزی، هیچ خطری جان شما، سلامت آب در حال انتقال، سلامت گیاهان و سلامت زمین های کشاورزی را تهدید نمی کند.

 4. مقاومت در برابر باد و باران:

یکی از دیگر مهم ترین ویژگی‌های لوله های پلی اتیلنی، مقاومتی است که این محصولات در برابر آسیب های محیط زیستی دارند. اتصالات پلی اتیلن کشاورزی در برابر باد، باران، طوفان و این چنین موارد زیست محیطی، مقاومت خاص و ویژه‌ای دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اتصالات پلی اتیلنی، پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به آن را در آدرس زیر مطالعه بفرمایید.

https://fa.parsethylene-kish.com/اتصالات-پلی-اتیلن/

5. انعطاف پذیری بسیار بالا:

لوله های پلی اتیلنی در کشاورزی، لوله هایی بر پایه مواد پلاستیکی، یا بهتر بگوییم، مواد نفتی انعطاف پذیر هستند. این لوله ها می‌توانند در اشکال و ابعاد مختلفی تولید شوند و به راحتی در زمین های کشاورزی نصب و راه اندازی شوند. منعطف بودن لوله های پلی اتیلنی در کشاورزی، یکی از مهم ترین دلایل برای عدم شکسته شدن لوله و یا ترکیدن لوله به دنبال قرار گرفتن در زاویه نامناسب می‌باشد.

انعطاف بالای لوله های پلی اتیلن در کشاورزی، باعث کاهش هزینه های نقل و انتقالات، نگهداری و تعمیر، و همچنین راه اندازی آسان تر این محصول شده است.

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی باکیفیت از پارس اتیلن کیش

شرکت پارس اتیلن کیش (fa.parsethylene-kish.com ) اولین و معتبر ترین تولید کننده لوله و اتصالات بر پایه پلی اتیلن می‌باشد. پارس اتیلن کیش برای تولید لوله های پلی اتیلن درجه یک و مناسب برای کشاورزی، از بروز ترین دستگاه های آلمانی استفاده می‌کند. همچنین به هیچ عنوان تغییری در کیفیت مواد اولیه خود نداده و همان گرانول های خالص تهیه شده از مراکز پتروشیمی معتبر را مورد استفاده قرار می‌دهد.

پارس اتیلن کیش ادعا دارد که در لوله های پلی اتیلنی تولید شده در کارخانه‌اش، هیچگونه ماده افزودنی و ضایعاتی ندارد. این ادعا با توجه به نتایج آزمایشات و تست های سنجش کیفیت لوله ها اثبات شده است. دقت داشته باشید که پارس اتیلن کیش از آزمایشگاه اختصاصی کنترل کیفی در کارخانه‌ی خود برخوردار بوده و همین امر، عاملی برای کاهش بخشی از قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی می‌باشد.

با استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی، پیشرو باشید

راه ارتباط با شرکت پارس اتیلن کیش:

شماره تماس: ۸۸۲۰۲۰۶۰-۰۲۱

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز