سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه عنوان کرد:
ارز حاصل از صادرات محرک جدی طرحهای توسعه فولاد مبارکه است
سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه بر حفظ مشتریان خارجی این شرکت در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی تاکید کرد و گفت: ارتباط موثر با مشتریان داخلی و خارجی باعث ارتقای کیفیت روزافزون محصولات تولیدی این شرکت خواهد شد.
رضا حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندیهای صادراتی در گفتوگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: توجه ویژه گروه فولادمبارکه در تولید محصولات کیفی باعث تکمیل سبد محصولات صادراتی این گروه می شود.
وی افزود: تامین نیاز داخلی در حوزه ورق و سایر محصولات تولیدی گروه فولادمبارکه اولویت اول شرکت فولاد مبارکه است.
مدیرعامل شرکت فولاد متیل عنوان کرد: صادرات ۲ میلیون تنی گروه فولادمبارکه و ارز حاصل از این صادرات محرک جدی طرحهای توسعه این شرکت است.
وی از مذاکرات جدی با مشتریان در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای صادراتی خبر داد.
لازم به ذکر است: پنجمین دوره نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکتهای ایرانی و خارجی پیشرو در عرصه صادرات در نمایشگاه بینالمللی تهران برپاست.