خبرگزاری کار ایران

گروه صنعتی بارز اسپانسر اولین راند مسابقات درگ استانی 200 متر و 400 متر استان کرمان در سال ۱۴۰۱

گروه صنعتی بارز اسپانسر اولین راند مسابقات درگ استانی 200 متر و 400 متر استان کرمان در سال ۱۴۰۱
کد خبر : ۱۲۷۴۵۳۰

اولین راند مسابقات درگ استانی 200 متر و 400 متر استان کرمان با اسپانسری گروه صنعتی بارز برگزار و نفرات برتر در 12 کلاس مشخص شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی بارز ، مسابقات قهرمانی درگ (شتاب) استان کرمان، با حضور 80 شرکت کننده علاقه مند به این رشته ورزشی، در رشته های 200 و 400 متری و در 12 کلاس استاندارد، برگزار شد.

این مسابقات در نخستین ساعات مورخ 1401/06/11 با مشارکت هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمان، باشگاه اتومبیلرانی افشید و اسپانسری گروه صنعتی بارز در فرودگاه هوانوردی عمومی افشید شهر کرمان آغاز و شرکت کنندگان تا عصر همان روز ، با یکدیگر در 12 کلاس به رقابت پرداختند.

اقبال عمومی و حضور علاقه مندان به این رشته مهیج ورزشی از نکات جالب توجه این رویداد بود و بیش از 800 نفر ، از نزدیک نظاره گر این رقابت ها بودند و حضور تماشاگران شور و هیجان خاصی به این مسابقات بخشید.

در اختتامیه این رویداد ورزشی محمد ضیائی، مدیر مجتمع کارخانه بارز کرمان، که در مراسم اعطای جوایز به نفرات هم حضور داشت، در خصوص علت مشارکت گروه صنعتی بارز در این رویداد عنوان کرد، بارز هم مانند سایر تایرسازان مطرح جهان، در زمینه ی فعالیت های ورزشی مانند گذشته حضور پر رنگی دارد و اسپانسری در این حوزه را کاملا مرتبط با عملکرد محصول دانست.

ضیائی تصریح کرد آزمون هایی که در مرکز آزمون و میدان تست بارز انجام می شود دوام و پایداری تایرهای بارز را در چنین شرایطی تضمین می کند .

مدیر مجتمع کارخانه بارزکرمان، به این موضوع اشاره کرد که، گروه صنعتی بارز همواره سعی داشته، محصولاتی را تولید کند که علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان عادی، دوام و استحکامی بالایی از نظر ساختاری نیز برای رانندگان حرفه ای داشته باشد و انتخابی مطمئن هم برای این دسته از مصرف کنندگان قلمداد شود .

همچنین در پایان از اعتماد شرکت کنندگان به تایرهای بارز قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک چنین رویدادهایی در میدان تست بارز هم به عنوان بزرگترین میدان تست تایر و خودرو خاورمیانه انجام شود و از آمادگی گروه صنعتی بارز برای توسعه این اقدامات با هئیت اتومبیلرانی استان کرمان خبر داد.

همچنین در مراسم اختتامیه به سه نفر از تماشاگران این رویداد ورزشی، به قید قرعه 2 حلقه تایر بارز اهداء گردید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز