به منظور بررسی نحوه ارایه کیفیت خدمات
بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو از اجرای طرح ویژه خدمترسانی به زائران حرم امام خمینی (ره)
مدیران ایساکو در پنجمین روز از اجرای طرح خدمترسانی ویژه به زائران حرم امام خمینی (ره) به منظور بررسی حسن ارایه خدمات نمایندگیهای کشیک و ناوگان امدادخودرو ایران، از نزدیک نحوه ارایه خدمات را مورد پایش قرار دادند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، مدیران ارشد حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو همگام با هموطنانی که در مسیرهای مواصلاتی منتهی به حرم امام در حال تردد هستند در مسیر و نمایندگی های کشیک این طرح حضور یافتند و از نزدیک به روند ارایه خدمت به مشتریان پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، طرح ویژه خدمت رسانی به هموطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه در حال اجراست.
در این طرح ۸۱ نمایندگی منتخب و ۵۴۶ اکیپ امدادی، در تمامی مراکز استان ها با تمرکز در مسیرهای ورودی و خروجی تهران و حومه، حرم مطهر امام (ره) و بهشت زهرا آماده ارایه خدمات هستند.
هموطنان برای دریافت خدمات امدادی علاوه بر استفاده از اپلیکیشن ایساکو بر روی تلفن همراه خود و بهرهمندی از امکانات آن، میتوانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل فرمایند.
همچنین لیست نمایندگیهای کشیک این طرح در سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir بارگذاری شده است.