معرفی ابتکارات مسوولانه گروه صنعتی ایران خودرو
گروه صنعتی ایران خودرو در چهارمین نمایشگاه بینالمللی تهران، مجموعه اقدامات و دستاوردهای مسوولیت اجتماعی خود را برای عموم بازدیدکنندگان و سایر شرکتهای حاضر در نمایشگاه معرفی کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، هدف اصلی حوزه مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو از حضور در نمایشگاه خودرو تهران، ترویج رویکرد مسوولانه و تلاش این خودروساز در ایجاد اثرات مثبت اجتماعی همراه با ارایه محصولات جدید، متنوع و باکیفیت است.
همچنین تبادل و انتقال تجارب مسوولیت اجتماعی با سایر شرکت های حاضر در نمایشگاه در زمینه تدوین گزارش عملکرد پایدار بر مبنای استاندارد جهانی GRI، توانمندسازی و مهارت افزایی در جامعه، حمایت مسوولانه از کسب و کارهای خرد و توسعه فعالیت های مشارکتی در امور خیریه از دیگر اهداف دنبال شده حوزه مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو در این نمایشگاه است.
گفتنی است، تنها غرفه مسوولیت اجتماعی حاضر در نمایشگاه متعلق به شرکت ایران خودرو بوده که نشاندهنده جایگاه و اهتمام این گروه صنعتی نسبت به حوزه مسوولیت اجتماعی شرکتی است.