خبرگزاری کار ایران

تینک.کلود (Thynk.Cloud) با هتل‌داری اشراق همکاری می‌کند

تینک.کلود (Thynk.Cloud) با هتل‌داری اشراق همکاری می‌کند
کد خبر : ۱۲۰۰۴۱۱

به نقل از اخبار هتل علی بابا Thynk.Cloud از اولین همکاری خود در خاورمیانه با مجموعه هتل‌داری اشراق خبر داد. این مشارکت، بخش فروش گروه هتل‌داری را کمک می‌کند تا شیوه مدیریت روابط تجاری B2B خود را بهبود دهد و بهره‌وری و کارایی فروش خود را به حداکثر برساند.

Thynk.Cloud که توسط هتل‌داران برای هتل‌داران توسعه یافته و بزرگترین پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جهان، Salesforce، آن را طراحی کرده است، فروش، عملیات و مدیریت داده‌ها را برای هتل‌ها با هر اندازه‌ای ساده و اتوماتیک می‌کند.  

هتل اشراق دبی، بخشی از گروه محمد و عبید المولا، در حال حاضر هشت هتل در امارات متحده عربی را اداره می‌کند و هشت ملک دیگر نیز در دست راه‌اندازی دارد. این گروه برای حمایت از رشد سریع خود، به دنبال یک پلتفرم CRM هتل‌داری بود که بتواند نیازهای شرکت را برآورده کند.

الکساندر سوسکی، مدیرعامل مجموعه هتل‌داری اشراق، گفت: «ما گزینه ایجاد CRM شخصی و همچنین خرید یک راه‌حل CRM را در نظر گرفتیم که عملکرد، ویژگی‌ها و انعطاف‌پذیری مورد نظر را برای دستیابی به چشم‌انداز و امکان رشد مجموعه، فراهم کند.»

Thynk.Cloud به هتل‌داران این امکان را می‌دهد که روابط دیجیتالی قوی‌تری با مشتریان خود برقرار کنند و تمرکز خود را بر حاشیه‌ها افزایش دهند. همچنین در بهینه‌سازی هزینه‌های فروش و عملیات، و کشف منابع جدید کسب‌وکار، به آنها کمک خواهد کرد.

نیلز شیرز، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل شرکت Thynk.Cloud، گفت: «ما بسیار هیجان زده هستیم که با تیمی پویا در هتل اشراق کار می‌کنیم. پس از استقرار در دبی در سال گذشته، این اولین مشارکت ما در خاورمیانه است. همچنین مشتاقیم که رشد خود در منطقه را به عنوان بازار رشد مهم، سرعت بخشیم.»

منبع : هتل علی بابا

خبرنگار: جواد همت خواه

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز