خبرگزاری کار ایران

هزینه یک شب اقامت در هتل ایرمان

هزینه یک شب اقامت در هتل ایرمان
کد خبر : ۱۱۹۹۶۶۰

زمانی که به لیست هتل‌های قشم نگاهی بیاندازید، متوجه می‌شوید که هتل ایرمان قشم از جمله زیباترین هتل‌های قشم به حساب می‌آید. کیفیت این هتل فقط محدود به زیبایی ظاهری آن نیست. بلکه کیفیت خدمات این هتل نیز در مقایسه با بسیاری از هتل‌های دیگر قشم بهتر است؛ اما فقط کیفیت هتل نیست که باعث تصمیم‌گیری درباره رزرو هتل می‌شود.

در حقیقت باید هزینه یک شب اقامت را در هتل نیز بررسی کنید و ببینید که آیا با بودجه شما همخوانی دارد یا نه و سپس تصمیم نهایی را بگیرید. حال قصد داریم تا هزینه یک شب اقامت در هتل ایرمان را برای شما بررسی کنیم. در نهایت هم هزینه را با هزینه یک شب اقامت هتل ایرمان قشم علی بابا مقایسه می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی هتل ایرمان قشم

هتل ایرمان از جمله بهترین هتل‌های قشم به حساب می‌آید. این هتل 4ستاره در منطقه نخل زرین قرار دارد که یکی از مناطق مرفه‌نشین قشم به حساب می‌آید. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسید و یکی از هتل‌های عالی و نوساز قشم محسوب می‌شود. هتل ایرمان ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. به همین خاطر آن را با نام هتل بوتیک می‌شناسند.

جالب است بدانید که این هتل را یک بار در لیست بهترین هتل‌های قشم از جانب سازمان گردشگری کشور قرار دادند. اکثر بخش‌های هتل ایرمان از چوب ساخته شده است. به همین خاطر ظاهری بسیار دلنشین و دوست‌داشتنی دارد. وقتی که در این هتل حضور داشته باشید، می‌توانید متوجه حضور انرژی در آن شوید. این هتل خدماتی بسیار عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و در مقایسه با سایر هتل‌های قشم، ظاهری شیک و امروزی دارد.

قیمت یک شب اقامت در هتل ایرمان

به‌صورت کلی هتل ایرمان قشم دارای اتاق‌های دو نفره و سه نفره است. اتاق‌های سه نفره انواع مختلفی ندارند و از حدود شبی 1میلیون 200 هزار تومان آغاز می‌شود. حال باید درباره اتاق‌های دونفره صحبت کنیم. جالب است بدانید که این هتل انواع اتاق‌های دونفره دابل و توئین مختلف دارد. بیشترین تفاوت بین این اتاق‌ها، ابعاد و فضای داخلی اتاق است. برخی اتاق‌های ارزان، بسیار کوچک هستند؛ اما تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در آن‌ها موجود است. اتاق‌های گران‌تر، فضای بزرگتری دارند. به‌صورت کلی قیمت یک شب اقامت در اتاق‌های دو نفری از شبی 950هزار تومان آغاز می‌شود و بر اساس افزایش فضای اتاق، این هزینه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

هزینه یک شب اقامت در هتل ایرمان

ارزان‌ترین زمان سفر به قشم چه زمانی است؟

قشم جزو شهرهای جنوبی کشور است. به همین خاطر همان طور که انتظار دارید، آب‌وهوای گرم و مرطوب دارد. در طول تابستان، تحمل هوای قشم عملاً برای مسافران امکان‌پذیر نیست. شرجی هوا بسیار شدید خواهد بود و عملاً تنفس را مشکل می‌کند. در این فصل مسافران کمی به قشم سفر می‌کنند.

هتل‌ها و شرکت‌های هوایی تخفیف‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند تا مسافران را ترغیب کنند. اگر در فصل تابستان سری به صفحه هتل ایرمان قشم علی بابا بزنید، متوجه کاهش قیمت‌ها خواهید شد. در عین حال زمستان بهترین زمان سفر به قشم از نظر آب‌وهوا محسوب می‌شود. در این فصل به ندرت می‌توانید اتاق خالی بدون رزرو پیدا کنید. از‌این‌رو هزینه اقامت نیز تا حدودی افزایش پیدا می‌کند.

بررسی هزینه یک شب اقامت در هتل ایرمان قشم علی بابا

بهتر است پیش از آنکه اقدام به رزرو هتل ایرمان کنید، ابتدا با خود مجموعه تماس بگیرید و قیمت‌ها را سؤال کنید. سپس به وبسایت علی بابا بروید و به‌دنبال هتل ایرمان بگردید. آنوقت متوجه می‌شوید که هزینه اقامت یک شب در ایرمان با علی بابا کمتر از هزینه‌ای می‌شود که به‌صورت مستقیم به هتل پرداخت می‌کنید. به همین خاطر برای آنکه هزینه‌های سفرتان کاهش پیدا کند، می‌توانید از طریق علی بابا اقدام کنید.

در ضمن لازم به ذکر است اگر مشتری دائمی علی بابا باشید، عضو باشگاه مشتریان آن خواهید شد. به این ترتیب می‌توانید از امکانات و تخفیف‌های بیشتری بهره‌مند شوید. البته مزیت خرید با علی بابا فقط محدود به تخفیفات مالی نیست. بلکه می‌توانید از پشتیبانی ویژه 24 ساعته و 7 روزه هفته علی بابا نیز بهره‌مند شوید. به این ترتیب در صورتی که مشکلی پیش بیاید، می‌توانید حل آن را به تیم پشتیبانی علی بابا واگذار کنید.

در نهایت باید گفت قیمت‌هایی که اعلام شدند، کاملاً وابسته به تاریخ سفر هستند. برای مثال در ایام نوروز، این قیمت‌ها تا حدود 2 برابر افزایش پیدا می‌کنند. در تابستان نیز ممکن است شامل تخفیف‌های بسیاری شوند. همچنین با نرخ تورم، هزینه اقامت در این هتل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. پس در صورتی که قصد سفر به قشم را دارید، حتماً پیش از حرکت، از یک وبسایت معتبر و به روز همانند علی بابا، استعلام قیمت بگیرید تا دچار مشکل نشوید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز