امدادخودرو ایران موفق به دریافت چهار گواهینامه بینالمللی ایزو شد
شرکت امدادخودرو ایران با طی کردن تمامی مراحل ممیزی موفق به کسب ۴ گواهینامه بینالمللی ایزو شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، با توجه به ارزیابی انجام گرفته، امدادخودروایران، موفق به اخذ ۴ گواهینامه بینالمللی ایزو با عناوین مدیریت کیفیت، مدیریت مرکز تماس با مشتری، مدیریت سنجش رضایت مشتریان و مدیریت رسیدگی به شکایات شد.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، فاطمه افشار مدیر برنامهریزی و مطالعات استراتژیک در این باره گفت: آخرین گواهینامه دریافتی در شرکت امدادخودرو ایران مربوط به سال ۱۳۹۷ بوده که با برنامهریزی و تلاش صورت گرفته، موفق به اخذ چهار گواهینامه بینالمللی ایزو در سال ۱۴۰۰ شده است.
وی افزود: امدادخودرو ایران با هدف ارتقای سطح خدمترسانی به مشتریان، از جمله نخستین شرکتهایی است که در این ارزیابی موفق به دریافت گواهینامه بینالمللی ایزو «مدیریت مرکزتماس با مشتری» برای مرکزپاسخگویی خود شده است.
امدادخودروایران تلاش دارد با بهبود مستمر استانداردهای کیفی، خدماتی ارائه دهد که سطح بالاتری از رضایت مشتریان را کسب و توان رقابت خود را متناسب با به روزترین خدمات پس از فروش ارایه شده در کلاس جهانی، روزآمد سازد.