برای نخستین بار در تاریخ صنعتخودرو و همزمان با دوازده سال صدرنشینی
«رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به ایران خودرو رسید
طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو برای دوازدهمین سال متوالی صدرنشین حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور شد و با کسب امتیاز ۸۵.۳ برای نخستین بار، «رتبه یک» این حوزه را در هفت مدل از محصولات ایرانخودرو به خود اختصاص داد.
به گزارش ایلنا، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در دوازه سال گذشته همواره توانسته در بین شرکتهای ارایه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، با کسب بالاترین امتیاز، عنوان برترین شرکت کشور را به خود اختصاص دهد، اما در سال جاری ﺑﺮ اﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، با جهشی چشمگیر در شاخص رضایت مشتریان موفق شد، علاوه بر کسب «مقام اول»، «رتبه یک» این حوزه را نیز به کارنامه افتخارات گروه صنعتی ایرانخودرو بیفزاید.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، از منظر سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای کسب «رتبه یک» دریافت امتیازی بین ۸۵ تا ۱۰۰ در شاخص کل ارزیابی، شرط لازم است و شرکت ایساکو در حالی که طی یازده سال اخیر همواره با کسب امتیازهایی بین ۷۰ تا ۸۳.۹، بالاترین امتیاز را بین سایر خودروسازان کشور به دست آورده بود، امسال با کسب امتیاز ۸۵.۳ به عنوان اولین و تنها شرکت حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به جایگاه «رتبه یک» وارد شد و جایگاه خود را به عنوان برترین شرکت کشور در تمام ادوار ارزیابی بازنگری چهارم این حوزه برای دوازدهمین سال متوالی تثبیت کرد.
در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد این نکته لحاظ شده که اﯾﺴﺎﮐﻮ ﺑﺮ اﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در اﻣﺘﯿﺎز «ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻞ»، «ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد» و «ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ۷۵ درصد اﻣﺘﯿﺎز ﺿﺮﯾﺐ ﺧﺪﻣﺖ» در ﺣﻮزه ﺧﺪﻣﺎترﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ هفت محصول ایران خودرو رﺗﺒﻪ یک شده و در سایر تولیدات نیز مقام اول را به دست آورده است.
مدیر عامل ایساکو در این باره گفت: در دو سال اخیر به دلیل مشکلات ناشی از تحریمهای ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، از بحرانیترین سالهای صنعت کشور بوده است، اما ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با استفاده از فناوری روز و بهرهمندی از سامانههایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در مسیر موفقیت به راه خود ادامه داد؛ همچنین به روزرسانی و افزایش امکانات ارایه خدمات مکان محور و استقبال پیش از پیش هموطنان از این خدمات، پروژههای نگهداری نظام موفقیت پایدار، داخلیسازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و ... باعث بهبود روزافزون ارایه خدمات ایساکو به هموطنان شد.
مهدی مونسان افزود: با شیوع ویروس کرونا شرایط اقتصادی نمایندگیهای خدمات پس از فروش ایرانخودرو نیز به تبعیت از سایر بخشهای صنعت و تولید کشور تحت فشار قرار گرفت و موانع زیادی در مسیر ارایه خدمات ایجاد شد، اما این مجموعه با وجود این مشکلات، همچنان توانست در تمام شاخصهای ارزیابی، رشد چشمگیری را شاهد باشد.
وی این موفقیت را حاصل حمایتهای مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامهریزیهای دقیق ایساکو و کوشش کارکنان و کارگران مجموعه و تلاش مضاعف نمایندگیهای مجاز دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم همچنان کیفیت ارایه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیم و همواره در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.