خبرگزاری کار ایران

ثبت 7 رکورد جدید تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب

ثبت 7 رکورد جدید تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب
کد خبر : ۱۰۹۳۳۵۳

در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها ، این مجتمع با همت، ‌ همدلی و مدیریت جهادی شتاب رشد و بهبود تولید را پیش رو گرفته و توانسته است رکوردهای جدید تولید از بدو تاسیس را در اردیبهشت ماه تجربه کند .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ، ثبت 7 رکورد جدید تولید ماهیانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب اعم از رکورد تولید ماهیانه در مجموع ذوب و نورد 106280 تن در کل خطوط مجتمع در  اردیبهشت ماه صورت گرفته و از  بدو تاسیس بی سابقه بوده است که از این میزان تولید ماهیانه 19934 تن در خط 2 نورد شاهین، 32189 تن در خطوط نورد سهند ، ماهیانه 62195 تن در کل خطوط نورد و تولید ماهیانه 28586 تن در ذوب شاهین ، 15499 تن در ذوب شهریار و در مجموع خطوط تولید ماهیانه 44085 تن در خطوط ذوب در  اردیبهشت ماه از بدو تاسیس این مجموعه فولادی بی سابقه بوده است.

انسجام بخشی به تولید و تامین مواد اولیه ، اقلام مصرفی، اصلاح زیرساخت ها در بخش های مختلف و حرکت با نیاز روز در بهره مندی از دانش و توان داخلی در دستور کار مدیریت مجموعه قرار گرفته است که با نگرش رشد و توسعه همزمان در بخش های مختلف مجموعه در حال انجام است و با اولویت قراردادن امورات کارکنان اعم از مسائل رفاهی و آموزشی ، صورت می پذیرد.

نگاه ویژه به بازار مصرف داخلی و خارجی و برنامه ریزی برای رسیدن به سهم بیشتر از بازار مصرف کشور و همچنین افزایش میزان صادرات و توسعه بازار در کشورهای عربی، حاشیه خزر و ایجاد بازار های صادراتی جدید از اهداف پیش رو خواهد بود و در همین راستا از 5 لغایت 8 خردادماه در بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل عراق حضور خواهد یافت.

مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروی متعهد، متخصص و دانش و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوانترین و فعالترین مجموعه های فولادی کشور می باشد که محصولاتی فولادی خود را با کیفیت بالا روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز