خبرگزاری کار ایران

تحویل خودروی "شاهین پلاس" با حضور مدیرعامل و مشتریان

تحویل خودروی "شاهین پلاس" با حضور مدیرعامل و مشتریان
کد خبر : ۱۵۴۶۵۴۴

محصول "شاهین" به لحاظ کیفی جزء رتبه‌های برتر بازار است و بیشترین نمره کیفی را به خود اختصاص داده است. پیش‌بینی می‌کنیم با ورود این محصول به بازار، شاهد افزایش سطح رضایت و کیفیت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ آیین تحویل خودروی "شاهین پلاس" در خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل و برخی از مشتریان برگزار شد. جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل سایپا، در این مراسم ضمن اشاره به راه‌اندازی خط تولید شاهین پلاس و استفاده از نیروی تخصصی ایرانی، به ویژگی‌های این خودروی ایرانی و دستیابی به استانداردهای جهانی پرداخت.

وی از تلاش شبانه‌روزی همکارانش تشکر کرد و گفت: امروز محصولی را معرفی می‌کنیم که بر اساس نیاز مشتریان و مدیریت مصرف سوخت طراحی و ساخته شده است. این خودرو پس از اخذ ۸۵ استاندارد بین‌المللی به تولید انبوه رسیده است.

او افزود: این محصول بر اساس مطالعات بازار و نیاز مشتریان طراحی شده است. ما در محصول قبلی بازخوردهایی از بازار و مشتریان دریافت کردیم و این منجر به اعمال تغییراتی در تولید جدید شاهین شد؛ از جمله صدای "توربوی شاهین" که مورد نقد قرار گرفته بود. همچنین با تعویض قوای محرکه موتور و گیربکس و اضافه کردن آپشن‌های مختلف، امروز محصولی را به بازار عرضه می‌کنیم که رضایت مشتریان را جلب کند.

توسلی‌مهر تأکید کرد: محصول "شاهین" به لحاظ کیفی جزء رتبه‌های برتر بازار است و بیشترین نمره کیفی را به خود اختصاص داده است. پیش‌بینی می‌کنیم با ورود این محصول به بازار، شاهد افزایش سطح رضایت و کیفیت باشیم.

خاطر نشان می‌شود به لحاظ تجهیزات، خودروی شاهین پلاس به امکانات جدیدی مجهز شده است که در نسخه قبلی وجود نداشت. این بهبودها و ارتقاء‌ها، "شاهین پلاس" را به خودرویی متمایز و پیشرفته تبدیل کرده است و پیش‌بینی می‌شود با ورود آن به بازار، توجه مشتریان را به خود جلب کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز