خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته
کد خبر : ۱۵۳۰۲۵۵

تأکید سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام بر اهمیت عملیات انصارالله علیه تل‌آویو، سوء قصد مجدد به جان رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و وقوع زمین‌لرزه شش و نیم ریشتری در غرب کانادا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به‌گزارش ایلنا،‌ مرکز زمین‌شناسی آمریکا اعلام کرد که زمین‌لرزه‌ای به بزرگی شش و نیم ریشتر شهر ساحلی «پورت مک نیل» در استان بریتیش کلمبیا واقع در غرب کانادا را لرزاند.

- نامزد معاونت کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که پس از حادثه امنیتی در فلوریدا و «پیش از رسانه‌ای شدن» آن با رئیس‌‌جمهوری سابق صحبت کرده است.

- معاون رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به سوء قصد مجدد به جان رقیب انتخاباتی خود، اعلام کرد که از این‌که به وی آسیبی نرسیده است، خرسند است.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در واکنش به سوء قصد مجدد به جان وی، تأکید کرد که در امنیت کامل بوده و سلامت است.

- کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا و معاون وی در جریان حادثه سوء قصد به کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری قرار قرار گرفته‌اند.

-ستاد انتخاباتی کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سوء قصد نافرجام علیه وی خبر داد.

- وزیر امور خارجه گفت: دنبال یک دیپلماسی فراگیر و متوازن هستیم که بتوانیم ارتباط مان را با همه کشورها و‌سازمان های منطقه ای گسترش بدهیم، ظرفیت‌هایی را که وجود دارد شناسایی و از آنها استفاده بکنیم.

- سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن تحولی بزرگ بود که تأثیرات مهمی در روند و ادامه نبرد طوفان الاقصی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز