خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حماس در پی شهادت فرمانده گردان طولکرم

پیام تسلیت حماس در پی شهادت فرمانده گردان طولکرم
کد خبر : ۱۵۲۳۸۲۳

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت فرمانده گردان طولکرم و دیگر شهدای ملت فلسطین را تسلیت گفت و تأکید کرد که تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری نخواهد توانست ملت و مقاومت ما را به شکست بکشاند.

به گزارش ایلنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت «محمد جابر ابو شجاع» فرمانده گردان طولکرم و دیگر شهدای ملت فلسطین را تسلیت گفت و تأکید کرد که تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری نخواهد توانست ملت و مقاومت ما را به شکست بکشاند.

حماس طی بیانیه‌ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که تداوم حملات و تجاوزات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی به استان‌های کرانه باختری و حملات و بمباران‌هایی که طی ساعت های گذشته در جنین، طولکرم و طوباس و نقاط دیگر صورت گرفته است، نخواهد توانست اراده ملت و مقاومت ما را در هم بشکند.

این جنبش از تمامی مبارزان گردان‌های قسام و دیگر شاخه‌های نظامی که با رشادت در برابر این تجاوزات و حملات و اقدامات خصمانه ایستادگی کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرده و تصریح کرد: «ما ضمن تسلیت شهادت برخی فرزندان ملت؛ از جمله شهید مبارز، محمد ابو شجاع، فرمانده گردان طولکرم گروهان‌های قدس و همرزمان وی، تاکید می‌کنیم که جنایت‌های رژیم صهیونیستی باعث شعله‌ور شدن زمین زیر پای نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان صهیونیست خواهد شد و آتشفشان خشم ملت فلسطین در کرانه باختری به خاطر اقدام‌ها و تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی فوران خواهد کرد».

حماس خاطر نشان کرد که خسارت‌ها و شکست های بیشتری در انتظار رژیم صهیونیستی است و بحران و نگرانی‌های امنیتی این رژیم از غزه تا کرانه باختری و دیگر میدان‌های مشارکت کننده در نبرد طوفان الاقصی گسترش خواهد یافت و ضربات مبارزان قهرمان خواب راحت را از چشمان این رژیم خواهد گرفت و جان نظامیان آن را تهدید خواهد کرد.

این جنبش در پایان از ملت قهرمان فلسطین در کرانه باختری خواست که وحدت و همبستگی بیشتری با مقاومت داشته باشند و حضور مردمی و مقابله میدانی با رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن را شدت ببخشند تا زمینه اخراج متجاوزان و پاکسازی فلسطین از لوث وجود اشغالگران فراهم شده و ملت فلسطین به آزادی و حقوق حقه خود دست پیدا کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز