خبرگزاری کار ایران

مقام ارشد بشردوستانه سازمان ملل:

نوار غزه به طور پیوسته به وضعیت آخرالزمانی نزدیک‌تر می‌شود

نوار غزه به طور پیوسته به وضعیت آخرالزمانی  نزدیک‌تر می‌شود
کد خبر : ۱۴۲۴۷۰۶

مقام ارشد بشردوستانه سازمان ملل متحد گفت که نوار غزه به طور پیوسته به وضعیت آخرالزمانی نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش ایلنا، مقام ارشد امداد بشردوستانه سازمان ملل متحد گفت که نوار غزه به طور پیوسته به وضعیت آخرالزمانی  نزدیک‌تر می‌شود.

«مارتین گریفیث» در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هر بار که فکر می‌کنیم اوضاع در غزه بیشتر از این نمی‌تواند آخرالزمانی شود، این اتفاق رخ می‌دهد. به مردم دستور داده می‌شود که دوباره حرکت کنند، آنها با شرایط اندکی برای بقا، مجبور می‌شوند یکی پس از دیگری انتخاب های غیرممکن انجام دهند».

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و هماهنگ‌کننده کمک‌های اضطراری، افزود که هیچ کس و هیچ کجا در غزه امن نیست.

وی با تأکید بر لزوم پایان دادن به جنگ، گفت: «این بی‌اعتنایی آشکار به انسانیت باید متوقف شود».

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته اعلام کرد که در پی فروپاشی آتش‌بس با حماس در روز جمعه، عملیات زمینی خود را به تمام غزه گسترش می‌دهد.

«دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس خبری گفت: «ارتش اسرائیل در حال از سرگیری و گسترش عملیات زمینی علیه مقرهای حماس در سراسر نوار غزه است».

ارتش اسرائیل از غیرنظامیان خواسته است بخش‌های وسیعی از مناطق تحت محاصره را ترک کنند، از جمله برخی محله‌ها در بخش جنوبی که بسیاری از شهروندان غزه‌ پس از آغاز عملیات اسرائیل در مناطق شمالی به آنجا گریخته بودند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز