خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیش از ۸۲ هزار ساعت آموزش در شرکت پالایش گاز فجر جم

برگزاری بیش از ۸۲ هزار ساعت آموزش در شرکت پالایش گاز فجر جم
کد خبر : ۱۸۶۰۲۲

در مجموع تعداد ۳۲ مورد دوره آموزشی اجرا شده در سه ماهه نخست سال جاری شاهد بوده‌ایم که از این تعداد ۲۹ دوره در حوزه‌های فنی تخصصی بوده است.

احمد رحیمی حیاتی در گفتگویی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری بیش از ۸۲ هزار ساعت آموزش در سه ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیمی اضافه کرد: افراد درهمه مقاطع تحصیلی در دوره‌های آموزشی شرکت داشتند و افراد شاغل با مدرک فوق دیپلم بیشترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار داشت: در مجموع ۳۲ دوره آموزشی اجرا شده در سه ماهه نخست سال جاری شاهد بوده‌ایم که از این تعداد ۲۹ دوره در حوزه‌های فنی تخصصی بوده است.
رییس اداره آموزش شرکت پالایش گاز فجر جم همچنین به تاثیرگذاری دوره‌های آموزشی با عنوان «مدیریت و سمینار‌ها» اشاره و یادآور شد: این دوره‌ها با بیشترین افراد علاقمند روبه‌رو بوده است و در سه ماهه نخست ۵ مورد در این زمینه شاهد بوده‌ایم.
وی گفت: دوره‌های آموزشی در همه زمینه‌ها بدون شک موجبات رشد و تعالی سازمانی را فراهم می‌کند و انتظار می‌رود در ماه‌های آتی شاهد استقبال بیشتر کارکنان در دوره‌های برگزار شده باشیم.
رحیمی با اشاره به اهمیت بالای شرکت پالایش گاز فجر جم برای کشور گفت: این شرکت تا سال ۱۳۸۴ مقام اول از لحاظ تامین گاز مصرفی کشور را داشته است و از سال ۱۳۸۵ با تامین ۲۵ درصد گاز مصرفی کشور رتبه دوم را داراست ولذا اداره آموزش با دقت و کار کار‌شناسی برای کارکنان این شرکت بزرگ دوره‌های آموزشی را برنامه ریزی می‌کند.
وی ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های انجام شده در واحد آموزش بتواند ضمن رضایت کارکنان تاثیر مهمی در بهره وری و افزایش سطح علمی آنان داشته باشد.

ارسال نظر