خبرگزاری کار ایران

در رقابت ۲۲ تیم از هشت استان کشور ؛

بندر ترکمن قهرمان مسابقات تور ملی والیبال ساحلی استان بوشهر شد

بندر ترکمن قهرمان مسابقات تور ملی والیبال ساحلی استان بوشهر شد
کد خبر : ۱۰۳۴۵۵۱

​تیم شرکت بازرگانی دکتر معهد بندر ترکمن به عنوان قهرمانی مسابقات تور ملی والیبال ساحلی استان بوشهر دست پیدا کرد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر در پایان این رقابت‎ ها در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بوشهر  اظهار داشت: تیم ‎های مدرسه خور هیرون بندر گناوه، فارابی بندر ترکمن و گلساپوش یزد نیز به عنوان‎‎های دوم تا چهارم این رقابت‌ های دست پیدا کردند.

حسن بازدرهوا افزود: در دیدار فینال شرکت بازرگانی دکتر معهد بندر ترکمن با نتیجه ۲ بر یک از سد خور هیرون بندر گناوه گذشت و تیم مدرسه فارابی نیز با نتیجه ۲ بر صفر از سد گلساپوش یزد گذشت.

وی یادآورشد: در این دوره از رقابت ‌ها ۲۲ تیم از هشت استان کشور حضور داشتند که با اتمام این رقابت ‌‎ها مهیای حضور در مسابقات تور ملی والیبال ساحلی بندر گناوه می ‌شوند .

بازدرهوا اظهارداشت: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و زیرساخت‌های مناسب از ظرفیت بالایی برای میزبانی رقابت‌های بین المللی برخوردار است.

وی ادامه داد: امسال پس از گذشت هشت سال بوشهر میزبان مسابقات تور ملی والیبال ساحلی شد که این یک رویداد مهم و ارزشمند برای ورزش استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموعه ۲۲ تیم شرکت کننده در رقابت‌ها ۹ تیم از استان بوشهر بودند که در این بین تیم خور هیرون گناوه موفق به حضور در جمع ۴ تیم نهایی شد.

 بازدرهوا ادامه داد: برگزاری چنین رویدادهایی در بوشهر بدون شک باعث رشد، توسعه و پیشرفت بازیکنان داوران، مربیان خواهد شد که امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد تداوم آن باشیم.

 وی اظهارداشت: در حاشیه این رقابت‌ها کلاس‌های آموزشی نیز پیش‌بینی شده بود که این مهم می‌تواند به ارتقا سطح والیبالیست‌ها و بویژه رده‌های سنی جوانان تازه‌کار نقش قابل توجهی ایفا کند.

بازدرهوا یادآورشد: برگزاری تور ملی والیبال ساحلی در بوشهر محکی جدی برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی در استان بوشهر بود چرا که این بندر با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین زیرساخت مناسب از قابلیت زیادی برای میزبانی رویدادهای بین المللی برخوردار است.

وی یادآورشد: برای برگزاری مسابقات تور ملی والیبال ساحلی در بوشهر فدراسیون والیبال، ادارات کل ورزش و جوانان و بنادر و دریانوردی، شهردار بوشهر و کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال حمایت کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر