در رویداد رعد تاک عنوان شد:
انجام ۲۰ میلیون سفر در اسنپ به وسیله رانندگان دارای معلولیت
سومین دوره رویداد «رعد تاک» امروز با حضور چهرههای برجسته جامعه معلولان و مدیران کسبوکارهای حامی افراد دارای معلولیت در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این رویداد سهیل کوچکی، دوچرخهسوار بنام، داستان زندگی خود را تعریف کرد و از دوباره بلند شدنش پس از سانحهای که منجر به معلولیتش شد گفت.
سومین دوره رعد تاک با حمایت شرکت اسنپ برگزار شد و ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، یکی دیگر از سخنرانان این رویداد بود.
علاقبند در این رویداد از تمرکز اسنپ بر توانمندسازی جامعه معلولان به عنوان مسئولیت اجتماعی این تاکسی آنلاین سخن گفت.
طبق اعلام مدیرعامل اسنپ رانندگان دارای معلولیت در این تاکسی اینترنتی معاف از پرداخت کمیسیون هستند و اسنپ امروز به بستر مناسبی برای استقلال و درآمدزایی افراد دارای معلولیت تبدیل شده است.
ژوبین علاقبند درباره آمار رانندگان دارای معلولیت اسنپ عنوان کرد: «دو سال پیش در همین رویداد اعلام کردم که تعداد رانندگان دارای معلولیت اسنپ به بیش از ۲هزار نفر میرسد. امروز با افتخار اعلام میکنم که اسنپ پذیرای بیش از ۱۱هزار راننده دارای معلولیت بوده و این افراد تا کنون ۲۰ میلیون سفر اسنپی را با موفقیت به انجام رساندهاند. اسنپ، برای حمایت از رانندگان دارای معلولیت، از آنها کمیسیون دریافت نمیکند.»
علاقبند همچنین از طرح تخفیفی تاکسی اینترنتی اسنپ برای مسافران دارای معلولیت گفت: «در طرح تخفیفی که برای مسافران دارای معلولیت تا پایان امسال در نظر گرفتیم، از ۱۲ آذر امسال تا الان ۳۰هزار بار از کد تخفیف اسنپ استفاده شده است. این بدان معناست که اسنپ ۳۰ هزار بار کمک کرده تا افراد دارای معلولیت انگیزه بیرون آمدن از منزل و مشارکت اجتماعی را داشته باشند.»
بر اساس اعلام مدیرعامل اسنپ، برای فعالسازی این کد تخفیف ۲۰درصدی تیمهای مختلفی در اسنپ با همه توان بسیج شدند تا بتوانند مسافران دارای معلولیت را شناسایی کنند. شورای شهر تهران شماره تلفن گروهی از افراد دارای معلولیت را در اختیار اسنپ قرار داد و اسنپ پس از فعال کردن کد تخفیف برای اطلاعرسانی درباره این تخفیف به افراد دارای معلولیت پیامک ارسال کرد.
علاقبند در ادامه اضافه کرد: «با توجه به اینکه شماره تلفنهایی که در اختیار اسنپ قرار گرفته بود کامل نبود، برای ارائه تخفیف به معلولان ساز و کاری با روابط عمومی بهزیستی در نظر گرفتیم. بر اساس این ساز و کار، افراد دارای معلولیت عضو بهزیستی اطلاعات خود را (شامل کد ملی و شماره موبایل) جهت استعلام از طریق ارسال دایرکت در شبکههای اجتماعی رسمی اسنپ، یا ارسال ایمیل به pr@snapp.cab و یا تماس با پشتیبانی در اختیار اسنپ قرار میدهند. این اطلاعات با سازمان بهزیستی چک میشود و در صورت تایید این سازمان کد تخفیف به این افراد تعلق میگیرد.»