چه کاغذ دیواریای مناسب فضای ما هست؟
در زیبا سازی درون یک ساختمان عوامل بسیاری تأثیر گذار هستند.کاغذهای دیواری با تنوع خاص خود، یکی از موثر ترین گزینه های زیبا سازی فضای داخلی میباشند.
ایلنا؛ کاغذ دیواری یکی از مصالح طراحی است که طراحان از آن برای زیبا سازی فضای درونی ساختمانها استفاده میکنند. در طرحهای امروزی تناسب میان کاغذ دیواری و وسایل، یک اصل در طراحی است. در دیزاین یک مکان میتوان از مصالح بسیار زیادی برای زیبا سازی کمک گرفت. کاغذ دیواری یکی از این مصالح میباشد. در علم دیزاین، دیزاینر سعی میکند همواره آپدیت باشد و بهترین طرح را خلق کند. تناسب میان کاغذ دیواری، چیدمان و رنگ یک نکته کلیدی در دیزاین است. به نظر شما اگر مکان مورد نظر ما یک کافی شاپ، رستوران، هتل و... باشد، از کاغذ دیواری میتوان استفاده کرد؟
جواب شما بله است. این وظیفه یک طراح است که متناسب با کسب و کار و چینش و رنگ مورد نظر شما، بهترین کاغذ دیواری ممکن را انتخاب نماید. کاغذهای دیواری رستوران یک دستهبندی خاص از کاغذدیواریها میباشند. در انتخاب کاغذهای دیواری رستوران به چند نکته اساسی باید توجه کرد. جنس کاغذ دیواری رستوران را میتوان نکته اقتصادی این ماجرا دانست. یک کاغذ دیواری با کیفیت و مطلوب میتواند مدت طولانی کارایی داشته باشد. این به معنای صرفه جویی و نیز جلوگیری از هزینههای بی مورد میباشد.
اگر متناسب با سلیقه طراح، مکانی کلاسیک، خاکستری رنگ با موزیک بی کلام و آرام را داشته باشیم مطمئناً در چنین حالتی کاغذهای دیواری مورد نظر باید رنگ آرامش بخش و سکوت طلبانه داشته باشند. در چنین حالتی مردمی که آرامش و سکوت مد نظر آنها میباشد، مشتریان اصلی شما هستند. یا در حالت بر عکس زمانی که یک محیط شاد و رنگارنگ را میخواهید داشته باشید، استفاده از یک رستوران رنگی و شلوغ توصیه میشود. کاغذهای دیواری رستوران، کامل کننده و مهره اصلی شما در توصیف و تعریف رستوران شما میباشند.
بهتر است بدانید طرحهای لاکچری و امروزی بیشترین آمار خرید را در دستهبندی کاغذهای دیواری رستوران، کاغذ دیواری اداری و سایر دستهبندیها دارند. تمایل مردم به زیبایی، دلیل خوبی برای استفاده از یک طرح لاکچری میباشد. در ادامه به بررسی این کاغذدیواریها میپردازیم.
این موضوع که کاغذهای دیواری در جذب مشتری تأثیر بسزایی دارند، مطمئناً غیرقابل انکار است؛ اما این مصالح ویژه، یک سری مشکلاتی را برای خریداران به وجود میآورند. باید بدانید که برای خرید این مصلح چالشی سخت دارید. شما برای خرید این مصلح باید یک شیوهی مطمئن برای خرید را انتخاب کنید. مطمئنترین روش خرید یک کاغذ دیواری، خرید از شرکتی مطمئن است. شرکت والارین با بیش از 15 سال تجربه یک گزینه مطمئن در زمینه کاغذهای دیواری، طراحی مبلمان و ... است.
زیبایی و مدرن بودن = جلب مشتری
فارغ از اینکه نوع طرح شما چیست، زیبایی عامل اصلی خرید یک کالا است. مطمئناً در خرید یک کاغذ دیواری نیز، زیبایی آن مهمترین فاکتور برای خرید میباشد. این زیبایی میتواند به علت مدرن بودن کاغذ دیواری باشد. گاهی اوقات کلاسیک و قدمت طرح کاغذهای دیواری است که جاذبه و زیبایی را ایجاد میکند.
اصولاً به موردی لاکچری گفته شود که شیک و امروزی است و تا حدودی در مقابل طرحهای کلاسیک قرار میگیرد. کاغذهای دیواری لاکچری میتوانند طرحهای متنوع و جنسهای خاص داشته باشند. طراحان همواره به دنبال خلق آثاری شگفت انگیز از خودشان هستند. میل مشتریان به طرحهای لوکس و شیک باعث میشود که دیزاینر ها همواره طرحهای لاکچری و جدید را با سایر مصالح جفت کنند.
زمانی یک کاغذ دیواری زیبا در فضای داخلی به دلتان مینشیند که یک طراح در ذهن خود چینش وسایل را کاملاً امروزی در نظر گرفته و یک محصول یکپارچه و ست شده با کاغذ دیواری را به شما تحویل میدهد. کاغذدیواریهای لاکچری میتوانند توصیف کننده نوع رستوران، کافی شاپ، هتل و ... باشند. امروزه این گونه است که در یک رستوران پیش از اینکه منوی رستوران، نوع غذاهای آنجا را معرفی کند، طراحی (به خصوص کاغذ دیواری) لیست غذاها (فست فود، سنتی و ...) را معرفی میکند. به همین دلیل است که انتخاب کاغذ دیواری مناسب بسیار برای کسب و کارها مهم و حیاتی است.
در خرید کاغذهای دیواری باید اصول را رعایت کرد. کاغذهای دیواری یکی از مصالح بسیار مهم و نه چندان ارزان قیمت برای فضای داخلی است. ارائه نصاب ماهر، کیفیت خوب کاغذهای دیواری، پشتیبانی و گارانتی، باید از خدمات فروشنده باشند. شرکت والارین که نزدیک به دو دهه تجربه در این زمینه دارد، از مطمئنترین راههای یک خرید امن و مناسب میباشد. این شرکت کار خود را از سال 1382 شروع نمود و با داشتن گروه توانا و مجرب در زمینه صنعت کاغذهای دیواری و مبلمان، نامی برای خود دست و پا کرد.
حس واقعی بودن یک طرح
تا حالا به این فکر کردهاید که واقعی بودن یک طرح چیست؟ واقعی بودن کاغذهای دیواری چگونه است؟ چه تفاوتهایی با دیگر طرحها دارد؟ همهی این سؤالات ما را به سوی یک دستهبندی از کاغذهای دیواری روانه میکند. کاغذدیواریهای برجسته همان کاغذ دیواری هستند که میخواهیم مفصل در مورد آن بحث کنیم.
این دسته از کاغذهای دیواری، به گونهای هستند که شکل سه بعدی و واقعی به خود میگیرند. برخی نقاط کاغذ دیواری از خود طرح بالاتر است و با لمس آن حس میشود. باید این موضوع را طور دیگری تعریف کرد. در کافیشاپهای لاکچری یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری، زیبایی هر چیزی است که در کافی شاپ حضور دارد. کاغذ دیواری را در نظر بگیرید که درست جلوی رویتان است. طرح گلی زیبا با رنگ کرم دارد. آنقدر واقعی به نظر میرسد که گویا میخواهد از دیوار جدا شود. این چه حسی به شما میدهد؟ قطعاً این زیبایی شما را دوباره به این کافی شاپ بر میگرداند.
کاغذ دیواری برجسته با طراحی سه بعدی و شکل واقعی خودش، به هر مکانی زیبایی خاصی میبخشد. در کل این دسته از کاغذهای دیواری، خواهان زیادی در بین سایر کاغذدیواریها دارند. در بسیاری از کسب و کارها، طرحهای اینچنینی، یک مورد مهم در جذب مشتری میباشند. طراحان برای کسب و کارهایی که مشتریان خواستار فضایی لطیف و شاعرانه هستند، معمولاً از کاغذ دیواری برجسته استفاده میکنند. البته کاغذهای دیواری برجسته، در موارد دیگر نیز کارایی بالایی دارند.
شرکت والارین با سابقه و تجربه بالا در زمینه طراحی و نصب کاغذهای دیواری، دستی بالای دیگر دستها دارد. خرید آسان کالا، پشتیبانی و نیز ارائه خدمات پس از فروش، از مهمترین دلایل اعتماد به یک شرکت است که شرکت والارین به پاس سابقه بالا، بهترین گزینه ممکن است. در نتیجه شما میتوانید برای خرید یک کاغذ دیواری خوب (با قیمتی مناسب)، به این شرکت مراجعه کنید.