شرکت «ابریشم تاب شهریار» انتخاب اول مشتریان

"شرکت ابریشم تاب" در سال 1370 تأسیس شد. هدف از تأسیس این شرکت، تولید و صادرات انواع طناب و نخ پلاستیکی با ظرفیت اولیه 980 تن در سال بود. با گذشت زمان و تلاشهای مستمر، این واحد تولیدی اکنون با ظرفیت تولید بیش از 2000 تن در سال، به یکی از بزرگترین و باکیفیتترین تولیدکنندگان این محصولات در ایران تبدیل شده است.
به گزارش گروه بازرگانی ایلنا، "شرکت ابریشم تاب" با بیش از 70 درصد تولیدات خود به کشورهای مختلف، به عنوان یک برند معتبر در عرصه بینالمللی شناخته میشود. همچنین، این شرکت در داخل کشور نیز دارای نمایندگیهایی در شهرهای مختلف است که به توزیع محصولات با کیفیت خود میپردازند.
تعهد به کیفیت و مشتریمداری
"شرکت ابریشم تاب شهریار" به عنوان یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع نخ و طناب پلاستیکی، با ایجاد تفکر فرایندگرا در تمامی سطوح سازمان، به دنبال برآورده ساختن الزامات قانونی و رعایت اصول فنی و کیفی است. این شرکت مشتریمداری را سرلوحه کار خود قرار داده و به تأمین خواستهها و رضایت مشتریان متعهد است.
کیفیت و تخصص؛ رمز موفقیت ابریشم تاب
این شرکت همواره در تلاش است تا محصولات خود را با بالاترین استانداردهای کیفی تولید کرده و با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، به دنبال جلب رضایت مشتریان است. همچنین با بهکارگیری نیروی متخصص و آموزشدیده، فراهم کردن محیط کار مناسب و صمیمی و ایجاد مشارکت بین همکاران در تصمیمگیریهای سازمانی، به رشد و توسعه منابع انسانی خود اهمیت میدهد.
حفظ محیط زیست
"شرکت ابریشم تاب" با استفاده از فناوریهای نوین، به بهبود فرآیندها و افزایش کارایی خود پرداخته و به کاهش و پیشگیری از آلودگیهای زیستمحیطی و تولید محصولات دوستدار محیط زیست متعهد است.
ابریشم تاب در عرصه بین المللی
این شرکت با هدف دسترسی به بازارهای جدید و بزرگتر به بهبود مستمر سطح کیفی محصولات خود توجه دارد. همچنین به دنبال ایجاد شرایط همکاری و مشارکت با شرکتهای صاحب نام در منطقه و جهان است. شرکت ابریشم تاب نه تنها به تولید با کیفیت میپردازد، بلکه به دنبال ایجاد یک محیط کاری مثبت و مؤثر نیز برای تمامی کارکنان خود است.
سیستم مدیریت کیفیت
برای دستیابی به این اصول، شرکت ابریشم تاب سیستم مدیریت کیفیت خود را مطابق با الگوی استاندارد ISO9001:2008 و سیستم مدیریت زیستمحیطی مطابق با استاندارد ISO14001:2004 در تمامی سطوح به اجرا درآورده است. این شرکت به طور مداوم به بهبود مستمر و اثربخشی این سیستم متعهد است. در ابتدای هر سال، اهداف کیفی در راستای این خط مشی تعیین شده و با بازنگری از طریق پایش و اندازهگیری، میزان تحقق اهداف کیفی بررسی میشود.