خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران:

افتتاح مسکن 400 واحدی یک اتفاق خوب برای کارکنان سازمان ورزش است

افتتاح مسکن 400 واحدی یک اتفاق خوب برای کارکنان سازمان ورزش است
کد خبر : ۶۶۶۵۶۶

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران؛ افتتاح مسکن 400 واحدی کارکنان سازمان ورزش را یک اتفاق خوب برای کارکنان این سازمان دانست و گفت: امروز یک روز فرخنده ای است؛ زیرا 400 نفر از کارکنان که اغلب آنها بضاعت مالی کمی دارند صاحب خانه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق حسنی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دولت نوکر مردم است، افزود: مردم ما مردمی شریف و بزرگی هستند، اگر مسئولان وظیفه خود را به درستی انجام دهند و همواره به فکر ارتقای سطح معیشت و زندگی مردم باشند، قاطعا شاهد اتفاقات خوبی برای مردم خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه پرسنل، جزو مردمان کم درآمد محسوب می شوند، سعی شده برای خانه دار شدن آنها میزان کمی از ارزش ملک به صورت اقساط دریافت شود.

وی در خصوص اجرای پورژه های اینچنینی در سال ها آتی اظهار کرد: جلسه ای با اعضای هیئت مدیره تعاونى مسکن مبنی بر اجرای پروژه بعدی برگزار شده است. در حال حاضر سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان متولی کار قصد دارد تمام توان خود را برای حمایت از تعاونی مسکن سازمان معطوف کند.

براساس این گزارش، تعاونی مسکن شرکت فرهنگی ورزشی شهر سالم که بعدها نام خود را به شرکت تعاونی مسکن سازمان ورزش شهرداری تهران تغییر داد، در ابتدای تاسیس یعنی سال 87 اقدام به عضوگیری کرد؛ پس از آن موفق شد در سال 91 زمینی به مساحت 8 هزار 885 مترمربع در منطقه 5 خریداری کند. در همان سال پس از عقد مبایعه نامه با سازمان املاک شهرداری تهران و دریافت جواز، بلافاصله کلنگ احداث آن به زمین زده شد. اما در تیرماه سال 94 این پروژه متوقف و هیئت مدیره وقت، ساخت آن را در فاز خاک برداری به هئیت مدیره فعلی تحویل داد.

پس از برگزاریی جلسات مختلف و بررسی شرایط اقتصادی، اهداف راهبردی تعاونی با نظرسنجی از اعضا مشخص شد که حاصل آن، ادامه همکاری در قالب مشارکت ساخت بود. بنابراین با برگزاری مناقصه با فردی به نام رحیم قربانی قرارداد منعقد و از آبان ماه سال 95 احداث پروژه آغاز و ظرف 18 ماه مسکن 400 واحدی تحت عنوان برج های مجلل یاس، تکمیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز