خبرگزاری کار ایران

نگاهی علمی به تاکتیک جلب توجه

نگاهی علمی به تاکتیک جلب توجه
کد خبر : ۱۶۰۳۱۳۳

تعاملات از قدیم تا کنون بر جنبه های گوناگونی استوار بوده، که یکی از مهمترین آن ها جلب توجه است.

تعاملات از قدیم تا کنون بر جنبه های گوناگونی استوار بوده، که یکی از مهمترین آن ها جلب توجه است.

بررسی تخصصی جلب توجه منجر به انتشار یک کتاب با همین عنوان شد.

بر اساس همین موضوع پژوهشی توسط حسین تاجیک انجام و کتابی به اسم «جلب توجه کسب‌و‌کار من است» منتشر شده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است:

ما ایرانی‌ها یک ضرب‌المثل داریم که به خوبی به موضوع کتابم اشاره می‌کند:

“از دل برود هر آنکه از دیده برفت!”

این ضرب‌المثل به خوبی قدمت و تاریخچه موضوع را روشن می‌کند.

تحت‌تاثیر قراردادن به شکل‌های مختلف روشی کلیدی و امتحان پس داده برای بقا و ماندگاری است.

ادغام عکس‌العمل به اتفاقات روز به همراه جلوه‌گری در عموم، می‌شود سلبریتی!

در این کتاب از عوامل کسب اعتبار و ارزش از طریق در معرض دیده‌گان قرار گرفتن گفته می‌شود.

این کتاب ارائه درست خود، در جهت خود فروشی را عامل کسب سود می‌داند.

«جلب توجه» راهکاری برای رشد برند شخصی و سازمانی است.

از سوابق مولف کتاب "جلب توجه کسب‌و‌کار من است" می توان به سردبیری پایگاه مثبت نیوز و هم بنیانگذاری گروه ساختمانی زرین ابزار اشاره کرد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز